dat heb ik weer

A

Anoniem

Guest
hallo dames ik ben hier ook nieuw hier op dit forum
ben begin feb gestopt met de pil dus 15 feb begonnen met vloeien naar 3 a4 dagen was de bloeding gestopt maar tot mijn grote schrik begon ik 23 feb weer te vloeien en dat was echt wel veel bloed dus ik ben er van uit gegaan dat ik weer ongi was oke kan gebeuren dus naar dat het vloeien weer gstopt was zijn we om de twee dagen gaan klussen en dus ook gister en tot mijn grote verbazing verloor ik een beetje bloed en nu verlies ik alleen een beetje oud bloed en mijn ei heb ik pas 9 maart dus ik snap er niks van en nu weet ik niet welke datum ik op letten dus al ik van 15 feb uit ga kan ik pas 15 maart testen en als ik van 23 feb uit ga kan ik pas testen op 23 maart een beetje en lang verhaal maar is er iemand die weet wat dit is of dit ook heel grtjes verlegen meisje

Hoi verlegen meisje,

Uit je verhaal begrijp ik dat je nog maar pas gestopt bent met de pil, en dat je lichaam dus lekker aan het ontpillen is.
Bij sommige kan het zo zijn dat dit een paar maanden zo blijft schommelen. Ik zou zelf wachten tot 23 maart ben je dan nog niet ongi zou ik gaan testen en voor jezelf bij houden wanneer het ongi echt doorzet. Dan kan je daar het gemiddelde van nemen en rond die datum komt je ei.
Vind je het makkelijker om online te kijken wanneer je ei is kijk dan even op sensitest.nl met thema wanneer testen.

Succes!!

hey bedankt dat je mijn vraag hebt beantwoord ik heb voor de zekerheid mijn ha gebelt van middag zij zei tegen mij dat ik allebij mijn datums moet bij houden dus er zit niets anders op dat allebij de datums te gaan testen 15 maart en op 23 maart als hij op 15 maart negatief is dus ik heb al een paar testen in huis dus af wachten maar en voor de meiden die ook bezig zijn heel veel plezier met zwanger worden grtjes verlegen meisje

Terug
Bovenaan