Dat is lang geleden...

A

Anoniem

Guest
Lieve mensen, een aantal maanden geleden was ik hier af en toe te vinden omdat mijn vriend en ik graag een kindje wilden. Het zou bij ons waarschijnlijk langer gaan duren omdat men vermoedde dat ik het PCO-syndroom had...ik had toen even een poosje niks van me laten horen omdat ik er even minder behoefte aan had. Nu raadt je het misschien al; ik ben zwanger!!! Morgen 12 weken en ik kan het nog bijna niet geloven, maar nu mag ik echt aannemen dat het goed blijft gaan denk ik!

Ik wilde jullie allemaal heel veel succes en sterkte wensen en ik hoop jullie allemaal snel te zien op het zwangeren-forum!

Ik hoop dat ieder van jullie mij snel volgt!

liefs Cindy

haai,

ik ken je nog wel, wat gaaf voor je zeg!!!!gefeliciteerd!!!!en al bijna 12 weken, wow!
best apart deze maand komen er allemaal berichtjes van mensen die net te horen hebben gekregen dat ze moeilijk zwanger kunnen raken en toch zonder hulp zwanger zijn, net een maand voor ze naar het ziekenhuis moeten!

geniet er maar lekker van en wanneer ben je dan uitgerekend?

liefs leetje 1981

Hoi,

Wat gaaf!!! Gefeliciteerd! Gauw aanmelden bij het zwanger zijn forum en bij je uitgetelde maandforum! En heerlijk gaan genieten van jullie zwangerschap!

Groetjes, Kat (juni 2006 forum)

Super zeg, van harte gefeliciteerd!!!

geniet ervan!!!

liefs Anke

He nog een oude bekende!!
Geweldig nieuws zeg van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en een goed gezond en gelukkig 2006 toegewenst.

Misschien dat we elkaar nog zien op het zwangerforum, voor mij is het wachten nog niet afgelopen maar ik hoop er nog op dat we het binnen het jaar klaar spelen.

Groetjes Ilona NOD 29 december

Thanks voor deze lieve reacties!!! Ik ben 12 juli uitgerekend...!
en ik hoop jullie allemaal ook snel op het zwangerenforum te zien!!! Dan gaan we redelijk gelijk op Kat! Ik heb me inderdaad alweer aangemeld. Liefs Cin

Hee weer eentje!!

Wat een drukte deze maand.
Gefeliciteerd joh!
En je bent al zo lekker ver......
Ik zit nu net op de zes weken....

Geniet er lekker van he!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan