dat is pas een knap kereltje

Vorige week bij de kinderarts geweest en vandaag naar het cb. Hij was maar liefst 3 cm gekrompen en 500 gram lichter sinds vorige week. Nou dat vind ik pas een prestatie hahahahahaah. Hij zou nu in 3 maanden wel 0,1 cm gegroeid zijn en 100 gram zijn aangekomen. Ik moest hem dus ook maar meer eten gaan geven. Net zoveel als dat hij lust. Nu is hij alsnog niet aan de kleine of lichte kant, dus vond het nogal een raar advies. Als hij toch niet om meer eten vraagt (hij lust wel meer, maar is met dit ook tevreden) geef ik hem toch echt niet meer. Dacht dat we op moesten letten dat kinderen niet meer te dik moesten worden. Vind 3 boterhammen tussen de middag toch echt te veel voor een kereltje van 13,5 maand. Maar goed, ene oor in en andere maar weer uit. Hij was wel heeeeeeeel boos over de 2e prik vandaag. Hij is ook niet lekker ervan.

Heel herkenbaar is bij Ethan ook wel eens gebeurt tussen kinderarts en cb toen was hij iets meer dan 2cm gekrompen in nog geen 24uur haha..

In de middag 3broodhammen jeetje Ethan eet 2broodhammen eentje als ontbijt en eentje tijdens middag eten

hahahahah wat leuk... binnen een week 3 cm kleiner.. noh dat moe niet elke week gebeuren hoor! hahahaha

jorn krijgt maar 1 boterham tussen de middag, daar heeft hij genoeg aan. nie overvoeden hoor. dan kennen ze straks geen stop. en dan worden kinderen vaak te dik.
gewoon je eigen gevoel volgen en doen wat jij goed acht!

idd gewoon doen wat je gevoel zegt. ik moest mijn kids ook altijd meer eten geven was zo stom om dat bij de eerste te doen maar was toen op een gegeven moment alleen maar bezig met voeden, werd er gek van en ben ook gewoon gestopt. mannetje was vrolijk en was tevree dus dat is het belangrijkst

Terug
Bovenaan