Dat is schrikken zeg!!

Krijg net bericht van mijn nichtje die 31 weken zwanger is/was dat haar kindje is overleden.

Ze kreeg gisteren weeen en vruchtwater verlies. Heeft ze weeenremmers gekregen en prik voor de longetjes, maar het stopte helaas niet.

Toen hebben ze haar naar OK gebracht omdat kindje in stuit lag om het te gaan halen. Kwam het kindje levenloos ter wereld.

De artsen weten niet waarom en wat er is gebeurd. Kindje was verder helemaal perfect.

Ikzelf ben ook met 31 weken in ziekenhuis terecht gekomen met weeen en gebroken vliezen, maar daarbij is het helemaal goed gekomen en heb ik een zoontje van 3.
Ze heeft helemaal niks nu, jeetje leef zo met haar mee dat mijn prille zwangerschap nu even naar achtergrond verdwijnt.

Hoe kan dit gebeuren vraag je je dan af zeg!

Wilde verhaal even kwijt. Ben er toch wel erg van geschrokken. Hoop dat het niet in de familie zit het bevallen in de 31e zwangerschapsweek.

Liefs

Jeetje, wat een bericht zeg! Echt verschrikkelijk. Dat is echt je grootste nachtmerrie!
Heel veel sterkte voor je nichtje en familie. En natuurlijk ook voor jou!

Wat een bericht, zit helemaal te shaken. Bah!

Misschien toch iets om aan te geven bij je vk/gyn.. Dat ze je extra goed in de gaten houden.

Verschrikkelijk... Mijn broer en zijn vrouw hebben hun kindje met ongeveer 38 weken zwangerschap verloren, het leefde opeens niet meer. Was ook een prachtkereltje.
Je denkt dat je na een week of 12 wel veilig zit, maar het blijft spannend tot het eind. Hier moet je ook niet te veel bij stilstaan in een zwangerschap, want dan kun je nooit genieten...

Heel veel sterkte voor je nichtje!

hoi meid

wat een verschrikkelijk nieuws zeg
heel veel sterkte voor jou en je familie zeg snap wel dat je nu even je eigen zwangerschap opzij schuift

veel liefs

Terug
Bovenaan