Dat is toch gek????

A

Anoniem

Guest
Hi allemaal,

Dacht mijn lichaam/ cyclus te kennen, maar begin nu te twijfelen. Laatste 6 maanden cyclus van 31-33 dagen. Afgelopen cyclus ineens 39 dagen (afgelopen maandag ongesteld geworden). Het leek alsof ik vanochtend mij eisprong voelde, even een ovulatietest gedaan en twee streepjes! Gek toch, 6 dagen na de eerste dag ongesteld te zijn?

Snap er niks van, kan dit eigenlijk wel?

Hallo BO81,

Ik breek even in.....Het is idd wel heel snel, 6 dagen na je eerste menstrustiedag maar het kan wel. Is wel uitzonderlijk maar het komt toch voor en als je nu een positieve ovutest hebt, dan zal dat toch het geval zijn.

Wat ik me wel af vraag: heb je wel echt een 'normale' menstruatie gehad? Wat als dit niet het geval is, ben je misschien wel zwanger. Wil je niet onnodig hoop geven maar een ovutest kan namelijk ook reageren op het hcg hormoon.....

Succes! Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

Ik sluit me aan bij Lynn, doe even een zwangerschapstest om te kijken of je niet zwanger bent, ovulatietesten slaan ook positief uit bij een zwangerschap...

Het kan heel goed hoor dit is de eerste cyclus zonder spiraal en ben maar 3dagen ongesteld geweest en zins gisteren dat typische eisprong afscheiding en heb vandaag zo ontzettend last van me onderbuik van dat weeïge ongesteldheids buikpijn dat is voor mij ook veel te vroeg hier voor..

Heb een test gedaan, niet zwanger. Het zal wel goed zijn dan! Deze maand maar even goed in de gaten houden!

Het kan zeker ja! Mijn vriendin had na 8 dagen na nod ook al haar ei!

Ik weet wel wat ik zal doen vanavond en morgen als ik jou was ;-)

Wat heb je een leuk weekend in het vooruitzicht. Veel plezier ;)

@mar1985 haha inderdaad ! En dat lekker met die warmte hihi!

Terug
Bovenaan