Dat je zoveel last kunt hebben van zo'n klein, nutteloos botje!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi medezwangeren!

Wie van jullie heeft er ook zo'n last van het stuitje?
Ik weet niet meer hoe ik zitten moet. Opstaan uit een stoel is een hel, en omdraaien in bed ook. Ik heb het nog maar sinds 3 dagen, maar ik ben er nu al flink zat van. Het zal wel bij de bekkenklachten horen, maar als je niet meer zitten kunt, dat is toch wel heel erg lastig. Ik kan toch moeilijk de laatste 9 weken liggend en staand doorbrengen?
Gelukkig was ik vrij de afgelopen paar dagen, maar maandag zal ik toch echt weer op m'n werk moeten verschijnen.
Wie heeft er tips voor mij? Anders denk ik, dat ik maandag na een uur alweer thuis op de bank lig.

Veel liefs,

Ingrid
31w,4d

Ik heb dit ook! Ik ben vorig jaar bevallen (3-10-2005) en ik ben in juni 2005 minder gaan werken. Kon bijna niet meer zitten opstaan enz... Ik dacht dat het Bi was maar het bleek een verschoven stuitje te zijn.Blijkbaar is dit gebeurd doordat ik ooit met snowboarden heel erg hard ben gevallen op mijn stuit.  (als je op dit opzoekt op google kun je er erg veel over vinden).

Ik ben nu een jaar verder en ik heb er nog last van! Soms weet ik echt niet meer hoe ik moet zitten. Ik heb manuele therapie ervoor gehad maar ik had er niet veel baat bij.

Ik zou zeggen zoek het eens op en praat eens met je HA.

Succes!!

Ik zit op zo'n kussentje dat je in de auto om je nek kunt doen om zittend te slapen. Dat laat mijn stuitje vrij.
Verder zei de fysio dat ik het zelf verergerde door me anders te bewegen dan ik normaal deed. Ik moest weer proberen zoveel mogelijk mijn oude bewegingen uitvoeren.

Hallo
Een collega van mij had hier ook last van, die heeft een hele tijd op een opblaasbare band gezeten. Gewoon zo'n zwembad die je kinderen kunnen gebruiken in het zwembad. Het zag er niet uit, mar het verlichte voor haar een hoop. Misschien kun je er wat mee

Groeten Carina

Waar komt die pijn in je stuitje eigenlijk vandaan? Ik ben pas 10 weken in verwachting en heb regelmatig een pijnscheut in mijn stuitje, maar ik snap niet goed waarom. Er is nog niks te zien, er kan nu toch nog niks aan de kant geduwd worden?

Hey

Ik zag iets over een stom klein botje en dacht goh ga eens reageren. Ik ben 10 weken geleden bevallen en had tot een paar dagen geleden gigantisch veel pijn aan mijn stuitje. Dit is gekomen door de bevallen. ( Zal dan ook kunnen dat het door de zwangerschap komt ) Ik ben nu een paar dagen geleden naar de dokter geweest en heb een spuit gehad. Nu heb ik er helemaal geen last meer van. Alleen weet dus niet of dat tijdens de zwangerschap mag.  In elk geval komt het gelukkig allemaal goed ! Al is het na 10 weekjes haha.

Hoi Ingrid

Bij mij is het nu wat beter.

Ik zit en sta en fiets en loop steeds niet te lang achter elkaar, let op mijn houding (buik in, billen in, rug recht) en sleep overal een kussentje mee naar toe. Ook naar werk. Na uren zitten op het werk, probeer ik in het OV even te staan.
Verder heel veel kussens in bed.

Het is hels, ik hoop dat het bij jou ook snel beter gaat.
Er schijnt ook een kussen met een gat te bestaan...

Martine

Terug
Bovenaan