Nog even een klaagberichtje van een wachtende mama.. Terwijl de geboorte- en update-topics ons inmiddels om de oren vliegen, zijn er ook nog wachtenden
Begrijp me niet verkeerd, ben natuurlijk erg benieuwd hoe het met alle bevallen mama's en hun baby's gaat, maar ik zit nét nog even in een andere fase.
Inmiddels ben ik 39wk5dg en het goed ZAT! Ik ben afgelopen dinsdag bij de verloskundige geweest en zij geloofde niet dat de kleine 2 weken geleden 7 pond was. Ze zei na echt uitgebreid gevoeld te hebben: deze is zéker al 8,5 a 9 pond. Leuk om te horen joh, dat zijn echt de berichten
Volgende week woensdag moet ik naar de gynaecoloog, maar ik zit er sterk over te denken om vandaag of morgen naar het ziekenhuis te bellen om te vragen of ik niet eerder kan komen. Heb zo'n strakke buik, echt niet normaal. Alsof ik 24 uur per dag een harde buik heb. Daarnaast kan ik amper meer lopen van (ik denk) bekkenpijn, opeens sinds afgelopen weekend. Heb een hele beurse onderkant. Al met al vind ik t echt niet meer leuk, ik voel me ook zo'n zeikerd. Bah bah en nog eens bah!
Zo, fijn om even op te schrijven, lucht op. Tranen zitten erg hoog op t moment.
Inmiddels ben ik 39wk5dg en het goed ZAT! Ik ben afgelopen dinsdag bij de verloskundige geweest en zij geloofde niet dat de kleine 2 weken geleden 7 pond was. Ze zei na echt uitgebreid gevoeld te hebben: deze is zéker al 8,5 a 9 pond. Leuk om te horen joh, dat zijn echt de berichten
Zo, fijn om even op te schrijven, lucht op. Tranen zitten erg hoog op t moment.