Dat praten wordt steeds leuker!

Zoals de meest van jullie weten is Jesse een echte kletskop!! Maar gisteren kwam ik niet meer bij!

Ik ben gisteravond bij Chimene een maxi cosi wezen ophalen en toen ik thuis kwam komt Jesse   naar me toe:

Jesse: Owhhhh Baby...
Mama: Nee Jesse er zit geen baby in
Jesse: jaaaa Baby in
Mama: (ik laat hem de cosi zien) Nee schat er zit toch echt niets in!
Beetje teleurgesteld loopt hij heen en weer toen opeens: Mama winkel...baby kopen! Ja?

Je snapt natuurlijk wel dat je mij even van de vloer af kon halen van het lachen! Ik heb uitgelegd dat je baby's niet kan kopen! Komt hij heel lief naar me toe, met z'n gezichtje heel dicht bij me en zegt zachtjes...mama baby kopen??? Nog maar een keertje uitgelegd en toen maar eens gevraagd of hij liever een broertje of zusje wilde hebben...die snapte hij niet dus dan maar gevraagd of hij liever een jongetje of een meisje wilde hebben....en het antwoord was meisje!! Nou wie weet wat de toekomst ons zal brengen! In ieder geval vind Jesse het prachtig!!

Dit wilde ik even met jullie delen....
Groetjes
Angel

Ach wat lief! Lotte is wat dat betreft nog niet zo ver. Die begint nu wel woordjes aan elkaar te plakken, maar zo uitgebreid als wat jij beschrijft nog niet hoor.

Wel heel erg lief en zo te horen is een broertje of zusje dus al welkom.

Groetjes, Marisa

Heerlijk dat hij al zo goed kletst! Feline zegt sinds vorige week af en toe 2 woordjes achter elkaar. Zo leuk!

groetjes Maris

ps er is een boekje te koop dat gaat over Cowboy Jesse, interesse?

Hoi Dames!!

bedankt voor jullie reacties....het praten wordt steeds meer en steeds leuker!! Hij heeft van de week ook nog een politie-auto en de brandweer voor ons deur gezien, dus daar moesten we ook even bij gaan kijken!

Zegt hij: Owh Politie...
ik: Ja schat de politie en brandweer
Jesse: Daarheen...en wijst naar de brandweerauto!

Jesse: Mooi....en ondertussen druk wijzend naar de politie-auto: Daarheen
Dus ik weer naar de politie-auto....wijst hij naar het zwaailicht
Jesse: Mama, lampie aan???
Ik: nee schat dat gaat niet...de politiemannen zijn niet in de auto
Jesse: Lampie aan?
Ik: Nee moppie, dat kan niet
Jesse: Politiemannen in.....en hij gaat me toch naar de politie roepen: POLITIEEEEEEEEE!

Helaas konden de lampen niet aan, omdat wij al eerder binnen waren dan dat zij bij hun auto waren, maar goed, hij legde weer heel snel de link met iets!

En Mariska....dat boekje van Cowboy Jesse staat hier uiteraard al in de kast!! Wij kwamen er pas achter dat hij Jesse heette toen we hem voor de vierde door gingen kijken en eens goed keken naar de tekst!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan