dat stijgt maar door.

Mijn temp is nog steeds stijgende en het drukkende gevoel achter het schaambeen zoals ik dat bij de laatste zwangerschap had is weer aanwezig.
De borsten voelen gespannen aan.

Aaaaah mijn lichaam heeft zeker zin om mij te grappen of wordt het toch dat 1 april grapje? Hoe dan ook een grap, dus lachen maar.

Miep

Ach ja mijn lichaam is ook één grote grapmachine. Sinds 3 weken na een zeer lichte bloeding alleen maar krampjes en steekjes, rugpijn, misselijk en zelfs vocht uit mijn borsten!!!!!!!
En ja hoor, gister ongesteld geworden!!! Snap er nog weinig van allemaal
Maargoed, we zullen doorgaan......zucht, zucht en nog es zucht.
Maar we zijn er voor elkaar hier en zoals je zag kunnen we er gelukkig soms ook nog om lachen.

lets keep that spirit!!

groetjes Costa

Hoi meiden,

mijn NOD had ik gezet op 26 juli uitgaande van een cyclus van 28 dagen (ivm miskraam was cyclus nog een beetje aan de hobbel en was ie de laatste keer dus 3 dagen later dan normaal (normaal is 25 dagen)), maar.....
uitgaande van mijn eisprong en daarbij opgeteld 12 dagen dan zou ik a.s. donderdag kunnen testen. mijn luteal fase duurt namelijk normaal gesproken 12 dagen, en bij al mijn zwangerschappen heb ik dan ook na 12 dagen kunnen testen. Ik denk dat ik nu maar wacht tot vrijdag of zaterdag. Ach en misschien komen de puntmutsjes voor die tijd nog wel voorbij.

Eerst me maar eens richten op die sollicitatie, want dat vind ik op dit moment wel erg belangrijk gezien het ge-eikel op mijn werk.

Groetjes
Miep

Hoi Miep,

Wat een spannende momenten heb je op het moment toch.
Hoop dat je sollicitatie goed verloopt maar natuurlijk ook dat die rode duivels nu eens weg blijven. Zou toch een mooi begin zijn nieuw werk en een kleine!
Zal flink voor je  meid gun je het zo!!!

Hou je taai en toi toi.

Groetjes astrid

lieve Miep,

Wauw zeg, je maakt het wel erg spannend nu hoor. Meid ik gun je zowel
die nieuwe baan als een mooi 1 april kindje van ganser harte.

Jammer dat ik de uistlag van beiden pas na mijn vakantie kan lezen.

Wel iets om naar uit te kjiken. I'll keep my fingers crossed.

liefs Hester  

Terug
Bovenaan