Dat stomme wachten

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Gemiddeld duren mijn cycli 28 dagen. Ik zit nu op dag 30 en ik ben nog niet ongesteld zoals ik dat normaal ben. Wel heb ik al een paar dagen bruin bloedverllies. De eerste dag lichtbuin, de 2e dag iets donkerder en vandaag heb ik een beetje donkerrood bloedverlies gehad en daarna weer donkerbruin. Ik wil zo graag zwanger worden van een 2e kindje. Ik kan echt niet tegen die onzekerheid, waarom kan ik niet gewoon of wel of niet ongesteld zijn, maar nu merk ik dat ik mezelf de hele tijd nog voor de gek houd. Ik heb ook gewone normale menstruatiepijn, maar goed dat had ik bij de eerste ook. Ik durf geen test te doen bang voor een teleurstelling en bang dat ik misschien weer een miskraam krijg mocht ik wel zwanger zijn. Mijn lichaam is echt met me aan het spelen. Toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste kindje kwam ik ook altijd op dit forum. Als ik dan berichtjes las van vrouwen die al kinderen hadden en weer zwanger wilden worden had ik zoiets van man wat doen jullie hier, je hebt tenminste al een kindje. Nu weet ik wel beter!
Ik moest mijn verhaal effe kwijt. Ga maar weer eens naar het toilet.......

Groetjes MamaLynn

HOI HOI MAMALYNN

IK WEET PRECIES HOE JIJ JE VOELT,WIJ ZIJN OOK VOOR EEN TWEEDE BEZIG EN ELKE MND IS HET WEER AFWACHTEN BALEN EN WEER DOOR GAAN.DAN HEB JE WEER EEN CYCLUS VAN 28 DAGEN EN DE VOLGENDE MND IS HET WEER ANDERS.
JE LICHAAM HOUDT JE VOORTDUREND VOOR DE GEK(BIJ MIJ TENMINSTE)
IK HOOP DAT HET VOOR JOU NU POSITIEF IS ALS JE TEST,LAAT FF WAT WETEN.

X SABJE

Hoi,

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld....dat lichaam doet rare dingen ....
Maar er is hoop want ik ben nu net zwanger van mijn 2 de .....ik weet natuurlijk niet hoelang jullie al bezig zijn met oefenen....maar misschien geeft het een beetje hoop als ik zeg dat wij na de 7 ronde zwanger zijn geworden....

Ik hoop dat jullie niet te lang meer moeten wachten

succes !!!

liefs marjan

o,ja laatst las ik hier over de site van babybrabbel ...supper leuke site...
waar je ook je cyclus en je gemiddelde ovulatie datum kunt uitrekenen ....
misschien iets voor jullie !!

liefs marjan

Terug
Bovenaan