Dat valt tegen!

Ben vandaag voor het eerst weer eens een half dagje gaan werken. Ik had er ook voor kunnen kiezen om nog thuis te blijven, aangezien ik donderdag geopereerd word. Maar ik was het thuis zitten zo zat (nu al sinds oktober 2006!) en dan zou ik alleen maar rusteloos lopen stressen (toch wel eng, hoor, operatie...). Dus ik was blij dat ik kon gaan!

Was erg gezellig, natuurlijk, alle collega's weer zien en spreken, maar verder viel het wel tegen! Pfff, ik ben nu helemaal kapot (na 5 uurtjes werk)! Ik voelde me thuis al weer een hele pief, maar nu merk ik hoever ik nog af ben van mijn normale conditie...   Ik voel me net een oud wijf!

Nou, ik ga maar lekker de hele middag bijkomen op mijn vaste stekkie op de bank...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

ja,je bent nu even niet meer wie je geweest bent he?wel fijn dat je binnenkort eindelijk geopereerd word!kan je daarna eindelijk weer helemaal opknappen.kun je niet beter op therapeutische basis op je werk gaan "rondhangen" ipv echt werken?of deed je dat ook?
dat doet een collegaatje van me ook.die zit een beetje in de knoop omdat ze een gehandicapt kindje gekregen heeft.in het begin flink en stoer doen en toen haar verlof voorbij was stortte ze helemaal in.nu komt ze dus 3 keer per week een paar uurtjes "rondhangen" zoals wij t noemen.het helpt haar goed bij haar herstel,zonder dat ze iets hoeft,zeg maar.
puf maar lekker uit
kopje koffie erbij....

Valt tegen he werken, ik vond het een hele opgave de eerste paar dagen en dat terwijl ik lichamelijk helemaal in orde was, maar ja het leven is behoorlijk veranderd ondanks dat het de tweede was....

Doe het lekker rustig aan meid

groetjes yvonne

Terug
Bovenaan