Ben vandaag voor het eerst weer eens een half dagje gaan werken. Ik had er ook voor kunnen kiezen om nog thuis te blijven, aangezien ik donderdag geopereerd word. Maar ik was het thuis zitten zo zat (nu al sinds oktober 2006!) en dan zou ik alleen maar rusteloos lopen stressen (toch wel eng, hoor, operatie...). Dus ik was blij dat ik kon gaan!
Was erg gezellig, natuurlijk, alle collega's weer zien en spreken, maar verder viel het wel tegen! Pfff, ik ben nu helemaal kapot (na 5 uurtjes werk)! Ik voelde me thuis al weer een hele pief, maar nu merk ik hoever ik nog af ben van mijn normale conditie... Ik voel me net een oud wijf!
Nou, ik ga maar lekker de hele middag bijkomen op mijn vaste stekkie op de bank...
Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)
Was erg gezellig, natuurlijk, alle collega's weer zien en spreken, maar verder viel het wel tegen! Pfff, ik ben nu helemaal kapot (na 5 uurtjes werk)! Ik voelde me thuis al weer een hele pief, maar nu merk ik hoever ik nog af ben van mijn normale conditie... Ik voel me net een oud wijf!
Nou, ik ga maar lekker de hele middag bijkomen op mijn vaste stekkie op de bank...
Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)