Dat verdient een (rijste-)bloemetje ;-)

A

Anoniem

Guest
Weg met die 5e fles! Vanavond krijgt ze pap en proberen we langzaamaan die laatste fles eruit te werken. Bye Bye laatste fles, Welcome op tijd naar bed.

Ging dit bij jullie een beetje snel, of is het ploeteren? En doen jullie dan 2 eetlepels Nutrix door de Nutrilon?

voor ons is het alweer een eeuwigheid geleden(boas was toen 12 weken,nu 7 maanden),maar ik weet nog wel dat boas toendertijd een tijdje 5 flessen dronk tussen 6 uur sochtends en 9 uur savonds en opeens kwam hij om de 4 uur ipv om de 3 uur,dus de laatste om 10 uur savonds en dan sliep hij de klok rond (tot 10 uur dus),dus werden het vanzelf 4 flessen,die ik toen iets voller heb gedaan(210+7).maar op een gegeven moment liet hij steeds meer staan dus werd het 4 keer 180+6 en kort daarna begon ik met hapjes erbij te geven.nutrix heb ik op een blauwe maandag eens gegeven,maar hij vond er niet veel aan,en het werd al snel te dik om uit de speen te krijgen,dus ben ik er weer mee opgehouden.
succes ermee!!

Ryes was 9 weken toen hij naar 4 flessen ging (wel erg snel, maar ik kreeg die vijfde er echt niet meer in). De eerste  2 weken gaven wij de fles om 21.00 uur. Met drie maanden zat hij op 20.00 uur en met drie en halve maand op 19.30 uur en met 4 maanden op 19.00 uur. Vanaf het begin af aan werd hij 's ochtends om 07.30 uur wakker en nu moeten we hem zelfs wakker maken!

Groetjes,

Jessica

Oh ja, met drie maanden ben ik hem nutrix bij gaan geven, 180 cc water, 6 schepjes en 2 schepjes (die bij de voeding zitten)  nutrix met vanille. Nu krijgt hij 210 cc water, 7 schepjes en 3 schepjes nutrix. Ik gebruik de driestanden speen van difrax en dat gaat goed!

Groetjes,

Jessica

Emma is nu een paar weken van die laatste fles af, ging meteen goed, maar die nutrix daar hebben we wel even mee geploeterd. Ze krijgt nu 2 schepjes ( dat schepje wat in de pakken voeding van nutrilon zit) op 180 water, 6 schepjes voeding en 2 schepjes nutriton. Ze doet het er goed op en is maar 1 keer s'nachts wakker geworden. Dat valt wel mee toch?
Succes ermee,
Monique

Dat klinkt positief. Ik denk dat ik ook gewoon die Nutrilon-schepjes gebruik, dan heb je het ook wat meer in de hand. Heeft iemand weleens de vanille-rijstebloem gebruikt?

jep, maar hij geeft er echt helemaal niets om. (begrijp ik helemaal!!)  ik maak het pak op en daarna koop ik het maar niet meer.

Naomi slobbert heb zo leeg, vooral die met vanille idd...Smaakt 'nergens' naar, maar het ruikt zo lekker vind mama

Ik heb in de rijstebloem een nutrilon schepje en daarvan doe ik in een fles (met 210 water en 7 x voeding) een stuk of 8 schepjes rijstebloem..is echt pap uit een fles dus, avent met 3 standenspeen...  

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan