dat vind ik toch een foutje van de natuur haha

A

Anoniem

Guest
waarom,
als je op de goede tijd klust,
moet je er dan toch zo lang over doen om zwanger te worden?
bij de een duurt het langer dan bij de ander,
maar stel dat je vanaf je ongesteldheid meteen begint en het om de twee dagen volhoudt, waarom vind dat ene zaadje dan niet het eitje?
hahaha ik met mijn rare gedachten.

succes allemaal!!!!!!!!

ja dat denk ik ook wel eens.
Doe je alles volgens mij goed, kan hij de weg niet vinden ofzo?
Zwemmen ze niet hard genoeg of verkeerde sleutel bij?
Ik zit daar ook wel eens aan te denken, raar toch eigenlijk he.
Ik geef mijn man altijd maar de schuld

Hoi Fiepke,
Ik heb eens ergens gelezen, dat de kans dat je zwanger raakt maar 25% is ALS het zaadje het eitje vindt.
Vraag me niet waarom, want dat weet ik ook niet.
Daarna heb je natuurlijk kans dat het bevruchte eitje zich om de een of andere manier niet kan nestelen enz enz.....
Pfffff heel ingewikkeld allemaal.

Succes met zwanger worden!!!

Groetjes,
Dyonne

daar zit natuurlijk een hele grote kern van waarheid in.
maar wel grappig, ik zie daar al zo'n kikkervisje de weg kwijt zijn met zijn tomtom haha

Hai,

ik snap je helemaal dat vraag ik me al twee jaar af, hebben ze geen a-diploma ofzo, of hebben ze geen zin, tjah misschien inderdaad een tom-tom, wacht maar af wij krijgen misschien ooit wel superbaby"s!

Hele goeie!!
Waarom nou in maart niet en in april wel als je hetzelfde 'ritme' aanhoudt?
En waarom maar 1 kans per maand? 1x ongi in de maand is wel genoeg maar 1 kans op zwangerschap eigenlijk niet, duurt het wachten te lang!! haha
gelukkig ben ik gezegend met een cyclus van ong. 26 dagen...

Nou dames, benutten die kansen! Groetjes Roos

Ja....precies...wat is er toch met die visjes.....Zij willen toch net zo graag iemand vinden om mee samen te leven als wij??
Alles doe je...je helpt ze van alle kanten en nog vinden ze hun huisje niet.....
De natuur is raar.....
Hopelijk vinden ze allemaal snel hun weggetje...met die tom tom dan maar!!!
Succes meiden!

Liefs Linnepinnie

He,

Haha, ik moet er een beetje om lachen, maar eerlijk gezegd vraag ik me ook steeds af waar het aan ligt....Misschien hebben die visjes eerst een adresje nodig ofzo.

Terug
Bovenaan