dat was een goede tip!!!

Ik weet niet meer wie een tijdje geleden schreef over die shirtjes met naam erop (simply colours), maar ik heb er ook twee voor mijn kindjes laten maken. Superleuk!!
En ik heb wel een uur op die site gezeten om verschillende combi's te maken en bekijken. Echt grappig om te doen! Je krijgt ze inderdaad netjes en best snel thuisbezorgd, en de prijs viel me hard mee.
Dus: bedankt voor de tip!
Groetjes van Ruth

ik heb een tijdje terug ook op die site gekeken, en toen dacht ik: dat kan ik ook zelf!
ik heb toen van dat speciale papier gekocht en de naam uitgeprint en toen zelf erop gestreken! ging perfect en helemaal niet duur!!
ik heb ook een rompertje voor een vriendin gemaakt! echt superleuk!!

liefs marijke

nog een tip:
Ik heb bij rainbowbabies shirtjes besteld.........de kleding is iets goedkoper dan bij simply colors en je hebt veel meer mogelijkheden met het bedrukken van de kleding(plaatjes, meer lettertypes, met flex, fluor  of vilt opdrukking)........kwalitiet is super.......de kleding zit ook heerlijk.....heb ook kleding zonder opdruk gekocht, omdat het lekker zit en zo leuk combineert...........

Hoi Anneke,

Ik maak die dingen ook zelf ,6,95 euro kost dat papier bij de hema en er zitten geloof ik 10 a4 vellen in.
Leuke t-shirts kopen,tekstjes maken of plaatjes/foto's en strijken maar.
Leuk,orgineel en evt goedkoop.

groetjes Merel

hoi anneke,

ik heb het papier bij dynabyte (computerwinkel) gekocht!
6,95 en daar zit best veel in!
je kunt ook foto's enzo printen! echt super leuk!!
veel plezier!!

liefs marijke

Terug
Bovenaan