Dat was even schrikken!!

Gisteren begon de dag heel anders dan dat hij eindigde!! Na al een paar dagen niet lekker in orde te zijn geweest ( incl. koorts ) verloor ik ineens bloed. Ik schrok me wezenloos! Meteen m'n vriend en de vk gebeld waar ik direct terecht kon voor een echo. Binnen 10 min waren we daar en moesten we nog even wachten. Dat leek wel eeuwen te duren...
Maar toen we eenmaal aan de beurt waren zagen we in no time een heel sterk kloppend hartje! Dat was echt zo mooi!! Onze kleine is precies zo groot als dat hij/zij moet zijn, het hartje klopte zoals t hoorde en alles zag er goed uit. Geen enkele reden om ons zorgen te maken dus en het bloedverlies had waarschijnlijk een onschuldige reden. De echo van as maandag komt te vervallen, maar 10 april hebben we de termijnecho al. Super opgelucht en met een hele mooie foto van onze baby eindigde de dag dus toch nog heeeeel bijzonder!!

Geluk bij een ongeluk.
Bij mijn eerste kon mijn Vk t hartje niet vinden met dat luister apparaat. Ik was toen 14 weken.
Ik schrok me dood en de twee uur tot aan de echo in dikke stress gezeten.
Maar er bleek niks aan de hand en we gingen naar huis met foto's van een hele toffe echo. Met 14 weken is die heel mooi namelijk.

Fijn dat er niks aan de hand was. En nu dus lekker al een echo gehad!

Ik moet nog drie weken wachten....

Wat fijn dat je hartactie hebt gezien!!
Ik zit ook erg op die bevestiging te wachten (dan voelt het pas 'echt') maat ik moet nog tot 8 april wachten helaas...
Geniet van het goede gevoel!!

Dat is dus wat ik vreselijk aan zwanger zijn of worden vind. De hele tijd die emoties van wel zwanger? Niet zwanger? Wel? Niet? Pfff dat alleen al is vermoeiend.

Gelukkig is bij jou alles goed :)

Wow, wat een bijzondere dag Babette87! Wat fijn dat het goed is afgelopen. Maar omdat je zo geschrokken bent en gelijk bij de vk terecht kon, heb jij je kleine al mooi kunnen bekijken! Lijkt me heerlijk.
Ik zie mijn kleine pas op 11april, heb as maandag al wel geprek bij vk, ook spannend...

Zeker bijzondere dag, maar fijn dat de afloop zo goed was. Idd fijn dat je meteen terecht kon. Vind het toch bijzonder om te zien, die echo's. Ga ook zeker weer een pretecho doen met een week of 25 als het goed mag blijven gaan.

Ik vind het wachten ook zo lang, 18e pas. Dan ben ik 10wkn echo plus intake. Wil het dan ook pas aan mijn collega's vertellen alleen denk ik dat dat niet zo lang kan verhullen, buik groeit heel veel sneller als met de eerste.

Terug
Bovenaan