Dat was ff schrikken..

Hoi meiden,

Dylano heeft ons daarstrax echt laten schrikken!
Int zwembad kreeg hij het ineens allemaal koud, dus wij hem eruit gehaald, en hij bleef het maar koud hebben, de kippenvel stond over zn hele lichaam.. Eten wou hij niet, en een ijsje ging er ook met moeite in.. Hij voelde ook ineens heel erg warm aan.. Toen hij bij papa zat, begon hij te klappertanden, en een beetje te trillen met zn lichaam.. Ook was hij niet (bijna) niet aanspreekbaar. helemaal van de wereld, en zijn ademhaling was ook erg onregelmaitg.. Voor ons reden genoeg om naar de HA-post te rijden.
We moesten dus langskomen, maar ja.. Als je kind een koortsstuip krijgt onderweg, zit je ook niet lekker, dus kan hij maar beter lekker thuis zijn.
Dit begrepen ze, en hebben dus een HA langsgestuurd.. Hij heeft idd een lichte koortsstuip gehad.. Heel erg zou zijn als ze bijv 10min aant shaken zijn.
Gelukkig valt het dus allemaal mee.. Hij is nog wel flink beroerd van dit alles, en is zonder problemen in slaap gevallen..
Ik hoop dat hij zich morgen weer een stuk beter voelt zeg, wat t was echt kei zielig! :-(

Liefs Deb.

jee meid,
dat is zeker even schrikken.
Gelukkig kon de huisarts naar jullie komen en hoefde je niet in de auto erheen. Nu hoop ik dat hij lekker blijft slapen en dat hij zich morgen weer wat beter voelt!

Geef hem maar een lekkere extra knuffel,
Tamar & Sarah

jeetje das schrikken joh! las t net ook bij je www op hyves.
Heb je nog geinformeerd wat je moet doen als t weer gebeurd, want volgens mij kan t nu vaker gebeuren...(zijn ze gevoeliger hiervoor)

Succes met hem en beterschap,

gr. Saskia en jelte.

Hoi Saskia, ze heeft gezegd dat we pas in paniek moeten raken als hij langer dan 10min blijft shaken.. Dan moeten we gelijk bellen.. Verder is het vrij "onschuldig" maar een heel eng gezicht.
De hersenen lopen hiervan iig geen beschadiging op, en hij heeft geen pijn.

Dit heb ik ook op i-net gelezen..
Tis helaas wel erfelijk.. Mijn broer heeft het 1x gehad, maar niet zo erg als mijn man.. Die heeft er een aantal x voor int ZH gelegen, net zoals zijn zus en broer, dus ja.. Hopen dat hij dat niet zo erg mee gaat krijgen..

Liefs Deb.

Hoi Debby,

Bas heeft mij ook een keer zo laten schrikken.... Ik weet dus precies wat je bedoeld en hoe je je gevoeld hebt.
Bas was na zijn koortsstuip (overgingens ook een kleine) ook HELEMAAL kapot.

Gelukkig heeft Bas er daarna nooit meer 1 gehad. Ik hoop echt dat dat zo blijft.
\
Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan