Dat was ff schrikken!!

Gistere bij de vk geweest voor controle.. Tijdens het luisteren naar het hartje zeiden ze dat t hartje onregelmatig klopte... Wat in godsnaam moest dat inhouden? We mochten gelijk langs het ziekenhuis voor een hart filmpje. Het kan te maken hebben dat t hartje nog niet helemaal rijp is zeiden ze, geen paniek.... Wat makkelijk gezegd is.

In het ziekenhuis aangekomen werden we gelijk geholpen zo een hartfilmpje duurde ongeveer 30/45 min. Waaruit bleek dat t hartje gewoon mooi, en regelmatig klopte..dat was echt een opluchting!. Voorde zekerheid gaan ze dinsdag weer in het ziekenhuis met een echo kijken.

Wat ik me afvroeg is of jullie misschien ook zo iets hebbe gehad of ervaring hebben... Want dit is mijn eerste kindje en k maak me toch wel een beetje zorgen :(

Hoi,

Ik heb het met mijn vorige zwangerschap gehad maar toen was ik 37 weken. Ze hoorde het niet heel goed en ik had de kleine al een dag niet echt gevoeld. Bij het hartfilmpje bleek dat er niks aan de hand was, hartje klopte goed en 4,3 week later had ik een prachtige zoon in mijn armen liggen.

Maak je dus maar niet te druk, we zijn allemaal mensen en kunnen niet altijd alles weten. Bij twijfel liever 100 extra controles dan dat het fout gaat. Alles komt goed verwacht ik!

Succes!

ik heb geen ervaring hiermee maar wil je even een hart onder de riem duwen. gelukkig willen ze het goed in de gaten houden. succes dinsdag!

liefs, do

Dankjulliewel voor jullie reacties , ik ben nu 27 wk en voel me baby ook elkedag goed bewegen. maar inderdaad beter 1x teveel controleren dan 1x te weinig, kan niet wachten tot dinsdag

Heel veel succes :). Wij kregen afgelopen dinsdag ook zo een hartfilmpje in het zhkh. Een uur lang, maakte me toen ook echt ff zorgen. Maar toen zeiden ze ook niet druk maken alles is goed. Maar dat druk maken doe je toch altijd wel.. Het geeft wel een fijn gevoel dat ze het zo in de gate houden toch? Nogmaals succes. Liefs

Dankjwel roos,

Mooi dat bij jullie ook alles in orde is!
Maar k moet toch eerst ff die echo zien, om nogmaals
Te laten bevestigen dat echt alles goed gaat..tot dan zal k niet echt opgelucht zijn

Na het hartfilpje mag je gerust zijn hoor, daarop hoorden ze goed dat het regelmatig klopte. Het is natuurlijk moeilijk maar de vk heeft het fout gehad. Bij mij dacht de vk een keer dat het kindje veel te klein was, bij een echo bleek alles nog ruim binnen de marges te vallen. Dus ook gerust gesteld.

Terug
Bovenaan