Dat was heerlijk!

A

Anoniem

Guest
Gisteren hebben we Tijs naar opa en oma gebracht en zijn wij met zijn tweetjes naar de Efteling geweest. Het was er superrustig! Wij hebben 1 keer 10 minuten moeten wachten en voor de rest niet of maar 5 minuten. We hebben dan ook in 1 dag het hele park gezien en alle attracties gehad. We hebben een heerlijke dag gehad en kwamen om 21.00 u helemaal kapot thuis. Tijs is nu nog lekker bij opa en oma, die heeft het ook prima naar zijn zin daar. Hebben we toch nog een beetje vakantiegevoel gehad.... Door het weer konden we er niet echt uit met Tijs dus zijn we erg veel thuis geweest helaas. Deze week gaan we nog lekker zwemmen met Tijs en als het weer nu wel een beetje mee zit nog lekker fietsen en dan zit de vakantie er weer op.

Groetjes,
mv Tijs

Lekker hoor ff met zn tweetjes weg! Ik geloof graag dat jullie genoten hebben!!!

liefs jen mv mike

Ik ben afgelopen winter met vriendlief naar de winter efteling geweest en heb werkelijk genoten!!

Eigenlijk zelfs nergens ingeweest maar genoten van de sfeer (vuurkorven, versieringen, sneeuw, eten etc) en van elkaar! Zelfs met een achterlijke lelijke oranje Unox muts op, die ze er uitdeelde omdat het zo koud was, vonden we elkaar nog  leuk

Heerlijk.. kan me jullie dagje dus helemaal voorstellen!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan