Hallo dames,
Nou dat was het dan. Ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest omdat de verloskundige wel vond dat ik veel bloed verloor. In het ziekenhuis idd via een echo gezien dat er geen vruchtje meer zat.
We kunnen nu een onderzoek laten doen naar een afwijking in onze chromosomen. De nadelen daarvan zijn, zijn dat als er dus een afwijking zit ze er niks aan kunnen doen. Ik zal dan problemen kunnen krijgen met het ziekenfonds en levensverzekering omdat ik dan een verhoogde kans op een miskraam heb. Het voordeel is dan als er een afwijking zit je dat dan wel weet.
Ze gaan pas na 3 miskramen verder onderzoeken doen.
Nog even over het verhaal curretage of niet.
Ik heb vorig jaar ook die tabletten gehad die je in moest brengen. Bij mij heeft dat niet geholpen en ben uiteindelijk nog gecurreteerd. Ik heb dat niet al vervelend ervaren. Ik vond het juis heel erg dat ik wist dat het kindje niet meer leefde maar dat ik er nog wel mee rond liep. Ik was nog nooit onder narcose geweest maar vond het wel lekker. Ik heb lekker geslapen. Ook na de curretage was ik nog lekker duf dus heerlijk geslapen en tot rust gekomen.
Dus je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt.
Heel veel sterkte.
Veel liefs simone1982