dat was me t dagje en nactje wel zeg

Gisteren de hele dag gerommel, vanaf half 11 s'avonds onregelmatige weeen. Om kwart over 1 nog wakker liggen en super last van krampen en mijn onderrug, dacht nou dan zal t toch wel begonnen zijn. Ben gaan douchen om de pijn in mijn rug te verlichten,dat werkte goed. Zodra ik terug op bed lagweer last van harde buik en aanspanning van de baarmoeder, ik was nu alleen wel rustiger en ben uiteindelijk in slaap gevallen.
Nu natuurlijk niks meer, toch wel jammer!

Liefs

Hej!de kleeine zit ws toch nog lekker warm. Nu t zo koud word;) Begint de bevalling altijd met harde buiken/voorweeen? Ik ben 39.2 maar heb geen enkele van dit soort symptomen..of kan een bevalling zich zonder deze symptomen doorzetten?

Hej!de kleeine zit ws toch nog lekker warm. Nu t zo koud word;) Begint de bevalling altijd met harde buiken/voorweeen? Ik ben 39.2 maar heb geen enkele van dit soort symptomen..of kan een bevalling zich zonder deze symptomen doorzetten?

Bij ,zijn eerst verloor ik als eerste de slijmprop, en daarna braken de vliezen, weeën zijn toen opgewekt. Iedere bevalling begint anders hoor! Maak je maar geen zorgen:)

Bij mij zijn alle 2 de bevallingen ongeveer zo begonnen.

Ik had de vorige 2 keer een maand van tevoren al van zulke avonden van "nu gaat het gebeuren laat ik nog wat slaap pakken nu het nog kan" en voor ik het wist was er weer een nacht voorbij.

Uitendelijk komt er wel een keer!

Terug
Bovenaan