Dat was paniek...

Gisteren met lage rugpijn uit het werk thuis gekomen. Niet veel gedaan behalve bankliggen totdat ik om half 9 naar de wc ging en tot mijn grote schrik veel bloed afveegde. Helder rood bloed met kleine stolsels

Ik in tranen mijn vriend geroepen en die is wat maandvervand gaan halen bij mijn stiefvader. Ik was vooral in paniek door de combi rugpijn (wat ik bij ongesteld zijn heb), helder bloed en vooral de stolseltjes . Op hun aanraden toch zh gebeld met de vraag wat ik moest doen. Ik mocht gelukkig langskomen en na een echo en inwendig onderzoek bleek dat het met de kleine helemaal goed ging. Ik had een wondje op de baarmoedermond en er kwam idd wat bloed uit de baarmoeder.

Dat laatste kwam door het flinke aangroeien van de moederkoek waardoor de baarmoeder flink opgerekt wordt (vandaar die groeispurt van mijn buik?) Ook lag de moederkoek laag maar dat hoefde in dit stadium nig helemaal niets te zeggen.

Vandaag maar even een dagje rust ingelast. Ben weer wel gerustgesteld maar voelde me ook vrij lullig dat ik savonds in zh ben geweest voor niets. Gelukkig reageerde ze heel begripvol en zeiden ze liever 10xvoor niets dan niet komen terwijl het wel had gemoeten.

Liefs

Oeh, dat is schrikken! Gelukkig is alles goed. Idd even rustig aan doen. Maar waarom voel je je lullig? Je kwam niet voor niets. Tenminste ik vind het niet niks.

Doe kalm aan meid!

jeetje kan me voorstellen dat je flink bent geschrokkenen.
En idd je bent niet voor niks geweest. Bloedverlies heeft altijd wel een oorzaak en in dit geval gelukkig niks ernstigs maar om dat te weten zul je wel even moet laten controleren..

Doe lekker rustig aan en nu weer lekker genieten..

liefs

Bloedverlies moet altijd serieus genomen worden. Goed gedaan dus! En fijn dat het niks was. Ik heb het zelf ook eens gehad. Ook een lage placenta.. verder was het ook niks. Maar de angst zat er goed in.
Uiteindelijk een gezonde jongen gekregen.

Rust lekker uit!

Oh meid, wat een schrik zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je in paniek was, zou ik ook zijn! Goed van je dat je gelijk actie hebt ondernomen en dat je naar het zh bent gegaan, daar zijn ze tenslotte voor. Dus helemaal niet lullig voelen, het is nogal wat.....

Is het bloeden nu helemaal over? Ik wens je heel veel sterkte en hou jezelf goed in de gaten en als je het niet vertrouwd, gewoon weer aan de bel trekken hoor!

Liefs Lynn.

Wat een schrik. Maar je moet gewoon echt bellen hoor!

.voor hetzelfde geld is het wel iets.... Net die keer dat je denkt.... Och wat ben ik een aansteller. Met zwangerschappen kun je niet voorzichtig genoeg zijn.... Vooral als er bloed bij komt kijken!

Liefs

Terug
Bovenaan