A
Anoniem
Guest
Ging vanmiddag met mijn moeder en de kinderen met de auto naar de stad. Ik rij door een drukke straat in de stad en zie een groep verstandelijk gehandicapte kinderen staan waarvan 1 jongetje alleen staat. Op het moment dat ik er langs wil rijden stapt dat jongetje naar voren de straat op. Ik wil uitwijken en kom daardoor op een stoep (stuk tussen weg en fietspad) die vrij hoog is dus een kabaal niet normaal. Natuurlijk helemaal geschrokken en ik rij zachtjes achteruit om weer van die verhoging af te komen. Door alle stress rij ik ook nog tegen een auto achter mij aan (gelukkig heel zachtjes)
Nou komt het ergste, mijn moeder gaat achter die groep kinderen met begeleiders aan want die waren doorgelopen. En nu ontkennen ze het gewoon, volgens haar had zij die jongen vast en stonden ze gewoon op de stoep. Nou belachelijk gewoon, gelukkig valt de schade mee maar de schrik was er niet minder om.
Groetjes sandra
Nou komt het ergste, mijn moeder gaat achter die groep kinderen met begeleiders aan want die waren doorgelopen. En nu ontkennen ze het gewoon, volgens haar had zij die jongen vast en stonden ze gewoon op de stoep. Nou belachelijk gewoon, gelukkig valt de schade mee maar de schrik was er niet minder om.
Groetjes sandra