Dat was schrikken,,,

Hey dames,

Ben al een paar dagen niet meer erg actief geweest maar dit moest ik echt even delen.
Zoals jullie misschien wel weten zit ik midden in een verbouwing waarbij alles ook nog eens mis loopt.
Sinds gister zijn ze met de keuken bezig.
Helaas was er een stroomdraadje blijven hangen waar nog spanning op stond.
jullie raden het misschien al, ik kom met mijn hand tegen dat draadje en heb gedurende een paar seconden 220 volt door me heen.
Das geen pretje kan ik jullie vertellen.

Vanochtend vroeg de verloskundige uit bed gebeld omdat we ons toch zorgen maakten.
we mochten gelukkig meteen langs komen om naar het hartje te luisteren. En gelukkig klopte dat nog als een klein stoomlocomotiefje. Helemaal happy dus.

Voor de zekerheid ook nog even met de huisarts gebeld. Volgens hem kan het geen kwaad.

we zijn dus weer gerustgesteld.

Zo zijn jullie weer op de hoogte :D:D

liefs Daisy

Lieve Daisy,

Jeetje meid, dat is schrikken! Goed dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen en de vk hebt gebeld. Gelukkig gaat het met jullie ukkie goed. Met jou ook?

Wat naar om te lezen dat de verbouwing niet helemaal lekker loopt. Het lijkt wel of een verbouwing nooit zonder problemen gaat. Hou je taai en neem ook je rust he?

Succes! Liefs Lynn.

Das schrikken! Slim dat je de vk hebt gebeld en de huisarts! Gelukkig dat t geen kwaad kan voor de kleine...k zou de volgende keer toch een beetje oppassen, haha! Echt lekker is het natuurlijk niet!
X

omg wat schrikken meid! pfff wat een ramp met die verbouwing zeg. gelukkig klopt het hartje en is alles goed met ukkie! heel fijn dat jullie meteen mochten komen.

xxx

Terug
Bovenaan