dat zou toch mooi zijn...

A

Anoniem

Guest
ik bedacht me net dat als ik deze maand zwanger zou zijn, dat ik dan rond de verjaardag van mijn vader uitgerekend zou zijn. dat zou super zijn. hij is namelijk al een aantal jaren geleden overleden. lijkt me zou mooi om op zijn verjaardags datum nieuw leven in mijn armen te houden. maar ja ik heb nog niet echt het idee dat het raak is deze maand ook ziek geweest rond mijn ei. ach ik moet zowiezo nog een week wachten tot wat ik denk dat mijn nod is.
ik droom nog even lekker verder, maar moest het toch even ergens kwijt.

zou idd heel mooi zijn meid! als het zo zou zijn dan zijn er engelen geweest die hier aan hebben meegeholpen! dat dacht is ook, mijn moeder is in november jarig, misschien mocht het nu niet zo zijn omdat het in november gaat gebeuren!
kans is klein maar je weet het nooit!! begrijp je gevoel!
hoop dat het toch raak is!
liefs

ja dat snap ik best dat je dat graag zou willen
mijn oma is de 30ste vorig maand overleden ik had toen graag zwanger willen wezen zodat ze een gelukkig vrouw zou zijn met de gedachte dat er een 3de onderweg was
ik was toen zeer terleurgesteld dat het niet zo was heb er om gehuild maar zoals mijn moeder het zegt is dan
als je het dit jaar voor elkaar krijg dan is je oma ook daarboven net zo blij ermee en voor jullie
ik snap het ik moet ook nog iets meer dan een week tot ik deze maand meer weet en ja dromen doe ik nu ook
dus droom je droom en maak het met de tijd wie weet waar
kus kus

mijn oma is de 30ste vorig maand overleden ik had toen graag zwanger willen wezen zodat ze een gelukkig vrouw zou zijn met de gedachte dat er een 3de onderweg was
ik was toen zeer terleurgesteld dat het niet zo was heb er om gehuild maar zoals mijn moeder het zegt is dan
als je het dit jaar voor elkaar krijg dan is je oma ook daarboven net zo blij ermee en voor jullie
ik snap het ik moet ook nog iets meer dan een week tot ik deze maand meer weet en ja dromen doe ik nu ook
kus kus

kus kus

hey meis.. dat zal heel mooi zijn..
ik moet nu ook nog een week wachten op mijn NOD maar ik heb hier en daar wel trekjes onder in mijn buik.. maar ja dat kun je jezelf ook aandenken doordat je het zo graag wilt.. we zullen zien. vandaag maar eens even weer wat testen in huis gehaald van de kv..
eens zien wanneer ik al ga testen..:)

liefs..

Ik snap heel goed wat je bedoelt!
Ik hoop het van harte en duim voor je.

Liefs

Terug
Bovenaan