Data waarop je NIET wilt bevallen..

Hey meiden,

misschien een heel raar onderwerp maarre..hebben jullie ook data waarop je liever niet bevalt? Mijn nichtje (de oudste dochter van mn zusje) wordt morgen 7 en ik zou het echt niet tof vinden als onze beeb op die dag geboren wordt.. Verder vind ik zondag (11-9) ook niet zo'n geschikte datum..Ach ja, het laat zich toch niet plannen maar van mij mag het nog wel tot volgende week blijven zitten..(al denkt de vk daar anders over..)
Liefs mvtwee

Het maakt me eigenlijk niks uit. 12 sept is man jarig, dat zou iets minder handig zijn maar tja je hebt het toch niet voor het zeggen:)
12 sept is het wel volle maan en dan worden er vaak meer kindjes geboren dus wie weet hie het loopt. (zal ook wel een baker
Praatje zijn)

Ik ben morgen uitgerekend (8-sept). Op die dag is mijn schoonzusje jarig, zijn mijn opa en oma (die nog leven) getrouwd, en is de geboortedag van de (overleden) opa van mijn vriend.
Aan de ene kant denk ik, misschien niet zo handig.. aan de andere kant is het voor mijn vriend zijn familie wel al een hele speciale datum en zouden ze het geweldig vinden om nog een generatie op die dag geboren te zien worden.

Verder maakt het me helemaal niets uit.. Sommige data vind ik er net iets leuker uitzien dan anderen;). (07-09-11 bvb) maar we zien het wel..

Bij mij: 25-08 verjaardag schoonvader, 3 sept verjaardag schoonmoeder, 10 sept schoonzusje en 21 sept ex vriend. Dat zijn de data dat ik niet wil(de) bevallen. 2 overleeft, nog 2 te gaan :)

5 sept zou ik leuk vinden ( opa's verjaardag, overleden), maar is 'm ook niet geworden.

Voor de rest heeft mijn vriend in de eerste week van de zwangerschap gedroomd over 11-09-11 en wordt nu steeds 11 over wakker. Dat zouden we dus heel leuk/apart vinden.

op 11 september omdat er 10 jaar geleden zoveel ellende door is ontstaan in de wereld, maar eerlijk is eerlijk ik kan het relativeren en denken dat het mijn baby is, en dus een bijzondere datum is.
liefs nice

Terug
Bovenaan