data

Goedenmiddag,

Gisteren bij de vk geweest, kon nog niks voelen en geen hartslag horen maar ik weet ook niet hoever ik precies heen ben omdat ik in oktober nog een miskraam heb gehad. Dus ik mocht ook direct een echo en daarop was een heel druk schoppend en slaand kindje tezien. Heel erg geweldig en mooi al word dit ons tweede kind. Maar nu het mooie ik had het zelf natuurlijk wel een beetje uitgerekend maar de echo gaf het ook weer aan ons kind (maar wie word er nu op de exate data geboren?!)zal misschien wel op onze zoon zijn verjaardag geboren worden 29 augustus!Ons maakt het niet uit als het maar gezond is, maar zijn er meer mensen die bevallen zijn op een verjaardag van een huisgenoot?

groeten Mar
 
Hallo

Ik ben 19 weken zwanger van mijn eerste kindje en het is uitgeteld voor 11 juli. Dit is de verjaardag van mijn man. Ik ben natuurlijk niet zeker dat het dan juist zal geboren worden maar het is toch leuk.
Verder wens ik je nog veel succes met je zwangerschap.
Groetjes
 
Mijn man en zijn moeder zijn op de zelfde dag jarig en vinden dat beide niet leuk. En eerlijk gezegd vind ik het ook niet leuk (als vrouw van), op die dag zitten we echt van half 10 tot laat met visite, eerst bij haar en vervolgens verhuisd alles naar ons. Vooral dit jaar voel het me erg zwaar.

Groet
P.
40 wkn
 
hoi m,n meissie is geboren op de verjaardag van m,n opa van m,n vaders kant en zelf vind ik het niets aan maaja je kan het niet tegen houden en straks wordt ze een jaar op 20 april en dan denk je toch oww ja opa is nu ook jarig maar helaas heeft hij z,n achter kleindochter niet lang mee mogen maken want jl op 12 juli is hij gestorven dus dat maakt het ook al ninder leuk eigenlijk om op 1 dag met iemand uit je family jarig te zijn
groetjes Esmeralda en Kelsey
 
Ik ben uitgerekend op 16 maart en mijn oma is 20 maart jarig, dus die kans zit er ook in maar mijn oma is 28 november 2004 overleden.

Wel zijn mijn oom en zijn broer op dezelfde dag jarig, er zit precies een jaar in.
Of hun dat leuk vinden weet ik niet maar volgens mij niet.
 
ik ben zelf op de zelfde dag als mn vader jarig, vroeger was dit wel heel leuk, maar hij is een paar jaar geleden overleden en is het dus helemaal niet leuk meer, vier sindsdien mn verjaardag op een andere dag en het liefte helemaal niet meer..
 
Terug
Bovenaan