DAtest

Meiden, m'n man zegt dat ik gerust nog wel ongi wordt. Maar vandaag is echt bijna de laatste dag dat ik 'm nog kan verwachten en tot nu toe nog niets. Wel werd ik vanochtend wakker met buikpijn en was wel een beetje bang. Ik heb nog steeds buikpijn maar er is echt nog niets te zien. Ik heb nu dus maar een test gehaald van de DA. Inderdaad, ze zijn niet heel erg goedkoop. Ik wacht (als het lukt) tot zondagmorgen. Dan is m'n man ook thuis en dan is de ongi-kans normaal gesproken wel uitgesloten en heel erg klein. Of m'n cyclus moet raar zijn, dat kan altijd.
Heel vreemd, ik heb niet zoveel behoefte om te testen. Ik voel van alles in m'n buik en ik heb een soort rust in me. Alleen als ik even een poos niets voel, wil ik wel testen. En als ik m'n geduld toch niet heb kunnen bewaren, laat ik het weten.
Femmie, heb jij alweer getest of was het niet nodig?

He Marijke,
AAAAAA ik word er gek van. Loop steeds naar de wc, maar sinds gisterenochtend géén bruine afscheiding meer gehad...helemaal niets...ook geen rode! Ik heb helaas geen test meer in huis, want ik begin het nu toch allemaal wel erg vreemd te vinden hoor. Vanavond misschien een nieuwe test kopen en morgenochtend testen als er dan nog geen ongi te zien is. Ik heb dus alleen dinsdagavond en woensdagochtend wat bruinverlies gehad en sindsdien helemaal niks. Ik heb nog steeds een beetje hoop dat ik misschien wel zwanger ben, maar probeer nog niet teveel door te draven. Ik vind het zo knap dat jij het testen kunt uitstellen! Als ik ze in huis heb dan gaan ze ook op, dus mocht ik nu niet zwanger zijn dan koop ik er voor volgende maand geen totdat het echt nodig is.
Ik heb ook nog steeds die rare kriebeltjes in mijn onderbuik, hopen dat het geen voorteken van ongi is!

Marijke, heeeeel veel 'sterkte' met wachten en we houden elkaar op de hoogte hè!

Groetjes Femmy

He Femmy,
Ik zou toch echt steeds meer hoop krijgen,hoor. Er is geen ongi bij jou, geweldig toch? De spanning neemt steeds meer toe.
Hoe is jouw man/vriend eronder? Ik las een poos terug dat hij z'n levensstijl niet echt aan wilde passen? Mijn mannetje denkt echt dat ik gewoon nog ongi wordt omdat ik de vorige keer ook zo zat te zeuren over allerlei kwaaltjes die ik voelde. Maar nu is het toch echt anders. Daar trapt hij alleen niet in. Hij is zo nuchter en wil het eerst allemaal nog wel eens zien. Ik vind het eigenlijk een beetje jammer. Gaat-ie wel een rondedans door de kamer maken als het raak is? Hij zegt het dan wel leuk te vinden maar hij lijkt het ook allemaal wel wat snel en definitief te vinden.
Femmy, ik blijf hopen dat de rode loper voor ons niet uitgerolt ligt deze maand.

Hoihoi,
Het lijkt alsof mijn vriend er helemaal niet zo mee bezig is als ik, want hij zegt er niet zoveel over. Toen ik eergisteren zei dat ik ongesteld was (dat dacht ik toen nog) vond hij het geloof ik wel jammer, maar hij was ook niet echt teleurgesteld. Ik heb het er wel eens met hem over gehad en hij vond toen ook dat ik er niet zo mee bezig moest zijn. Ik vind dat makkelijk praten, want het is toch mijn lichaam waar het allemaal in moet gebeuren. Ik vertel hem eigenlijk niets over de 'kwaaltjes' die ik voel, maar dat is misschien meer om mezelf niet gek te maken van hoop.
Ik denk ook dat hij er nog niet zo mee bezig is omdat we pas in de 3e ronde zitten. Mocht het lang gaan duren dan zal hij zich misschien wel af gaan vragen of er iets mis is ofzo.
Toevallig dacht ik me vandaag ook hoe hij zou reageren als ik zwanger blijk te zijn. Ik denk wel heel blij hoor, maar kan me er nu nog niks bij voorstellen. Hopelijk kan ik dat binnenkort aan je vertellen!

(heb je nog niet getest? hihihi)

Groetjes Femmy

Hoi meiden,

Heel herkenbaar hoor jullie verhalen over de mannen...Maar ik vind het ook wel erg logisch dat mannen er nou eenmaal minder mee bezig zijn. Wij moeten ten eerste al foliumzuur slikken eventueel tempen, wachten op je NOD ondertussen heb je last van je darmen of teveel gegeten...en je denkt dan toch bij jezelf wauw!!! zal ik dan toch zwanger zijn?

Je moet eigenlijk blij zijn dat mannen zo nuchter zijn,,,,stel je voor dat je er samen zo mee bezig zou zijn,,,door onze mannen blijven we tenminste met beide benen op de grond!! En gelukkig kunnen we alle onzekerheden en andere zaken kwijt op dit forum,,,,dat is toch ook een echt vrouwending!! Zie je je vriend/ of man al zitten ennnne is jouw vrouw al ongi??hi, hi!!!nee, ze had vanmorgen nog een lage temp!!!ha, ha

Ik weet zeker dat "onze" mannen er op hun manier toch mee bezig zijn hoor!!

Die van mij gaat de 19e ook mee naar de gyn en heet=ft zoiets van laten ze mijn zaad ook maar meteen van dichtbij bekijken, want dan weten we tenminste of dat in orde is!! Ik weet natuurlijk niet of het kan, maar het lijkt mij geen slecht plan!! Dan hoeven wij daar in de toekomst ook niet meer over te twijfelen!!

Nou meiden het is weer een heel verhaal geworden!!!

Suc6 met wachten en testen!! Ik ga weer heel hard duimen!!

Liefs moi xxx

Inderdaad een heel verhaal maar wel gezellig hoor, moi. Jij bent toch in juni gestopt als ik het wel heb? Vind je het spannend om naar de gyn te gaan? Wordt jij inderdaad niet wanhopig dat het lang duurt? Eigenlijk ben jij altijd wel opgewekt en blij volgens mij.
Inderdaad is het fijn als mannen gewoon lekker nuchter blijven. Soms lijkt het dan alleen of ze het maar zo,zo vinden dat er eventueel een baby gaat komen. Femmie, ik ben blij te horen dat de jouwe ook zo is. En inderdaad, we zijn nog niet lang bezig. De mijne zegt ook dat het leuk zal zijn, we zien wel maar we hebben ook geen haast. Terwijl wij, dames eigenlijk met smart afwachten of het dan toch deze maand raak zal zijn. Als het raak is vind ik het heel bijzonder. Maar 1x geklust op 4 april. Terwijl 14 dagen ervoor (29 dgn) eigenlijk 28 maart zou zijn.
Nu schrik ik. Als de eisprong er 14 dagen voor is, wordt ik misschien pas 18 april ongi. Ik dacht eigenlijk dat die 14 dagen bij mij niet kloppen, dat het er ongeveer 10 zijn. Shit, nou schiet ik even in de stress. Wat denken jullie?

Hoi Marijke,

Ja, ik ben in Juni gestopt met de pil, maar wij gaan pas sinds jan voor het eggie, dus ook nog best kort eigenlijk, al lijkt het wel veel langer.. Maar omdat ik van die lange cyclessen heb is de kans op bevruchting dus ook veel kleiner. Ik ben vanaf juni maar 4 x ongi geweest, dus dat schiet niet op!! Ik vind het wel spannen om naar de gyn te gaan, maar op een goede manier. Vind het erg fijn dat ik daar mijn verhaal kan doen en dat er naar gekeken word en hopelijk wat aan gedaan wordt! Als ik geen (goede) eisprong heb kan ik misschien clomid krijgen en ik heb al een paar x gelezen dat je dan best snel zwanger kunt raken!! Ik hoop dat mijn vriend zijn zaad ook nagkekeken wordt!

Ik vertel tegen die gyn dat wij vanaf juni bezig zijn, want anders zegt hij/zij misschien wel we kijken het nog even aan nou mooi niet hoor!! Leugentje om bestwil.

Ik ben in het dagelijks leven ook (bijna) altijd vrolijk en opgewekt!

Ik moet wel zeggen dat het verlangen naar een kindje met de dag groter wordt hoor!!

Ik durf niet echt te zeggen wanneer je nou je nod hebt of had..sorry

Ik weet wel dat ik 2 x een cycles van 29 dagen had en daarna 2 x van 40 dagen helaas zit een vrouwenlichaam ingewikkeld in elkaar.

Liefs moi xxx

Weet je wat mijn man tegen mij zei:Ël, nou moet je ophouden met dat wel/niet/wel/niet. Ik wil er niks meer over horen, roep me maar als je weeën hebt!"
Maar ondertussen..... laatst vertelde hij me dat hij de auto aan de kant van de weg moest zetten omdat hij zo moest huilen dat het weer niet gelukt was!
Zo zie je maar: grote mond, klein hartje!

Marijke, ik tik net een heel verhaal voor je in over heden, verleden en toekomst zeg maar en nu besef ik dat er hele andere dingen even belangrijker zijn! Sterkte met afwachten meisje! Ik duim voor je!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan