Meiden, m'n man zegt dat ik gerust nog wel ongi wordt. Maar vandaag is echt bijna de laatste dag dat ik 'm nog kan verwachten en tot nu toe nog niets. Wel werd ik vanochtend wakker met buikpijn en was wel een beetje bang. Ik heb nog steeds buikpijn maar er is echt nog niets te zien. Ik heb nu dus maar een test gehaald van de DA. Inderdaad, ze zijn niet heel erg goedkoop. Ik wacht (als het lukt) tot zondagmorgen. Dan is m'n man ook thuis en dan is de ongi-kans normaal gesproken wel uitgesloten en heel erg klein. Of m'n cyclus moet raar zijn, dat kan altijd.
Heel vreemd, ik heb niet zoveel behoefte om te testen. Ik voel van alles in m'n buik en ik heb een soort rust in me. Alleen als ik even een poos niets voel, wil ik wel testen. En als ik m'n geduld toch niet heb kunnen bewaren, laat ik het weten.
Femmie, heb jij alweer getest of was het niet nodig?
Heel vreemd, ik heb niet zoveel behoefte om te testen. Ik voel van alles in m'n buik en ik heb een soort rust in me. Alleen als ik even een poos niets voel, wil ik wel testen. En als ik m'n geduld toch niet heb kunnen bewaren, laat ik het weten.
Femmie, heb jij alweer getest of was het niet nodig?