Datum bekend !

Hoi meiden !

Nou het is zover, de datum staat bij ons vast !!! Wat spannend zeg !!! Ik wil even de datum niet zo hier zeggen omdat ik niet weet of er bekenden van mij meelezen en we willen het eerst nog even voor onszelf houden ;-) eerst even afwachten of alles goed gaat enzo...

Maar 1 ding is zeker, volgende week zijn wij echt papa en mama.

Vrijdag had ik een gesprek bij de gyn. Weer eerst een CTG gemaakt en dat was prima. De kleine kreeg een 10 !!! Toch wilden ze me niet langer in spanning houden en hebben alles geregeld om mij volgende week in te leiden. Maandag ben ik precies 38 weken en dan vinden ze het hier in Delft geen probleem meer. Eerder wilden ze echt niet dus daar waren ze echt stellig in. (wat alleen maar goed is natuurlijk).

Na een inwendig onderzoek, bleek ik al ongeveer 2 cm ontsluiting te hebben ! Joepie :) De gyn heeft me meteen een beetje gestript.

Hij verwacht dat de gel niet nodig zal zijn en dat hij meteen mijn vliezen kan breken. Ze hopen dat de weeen daarna direct op gang komen !! Dat is dus even afwachten allemaal.. wat spannend zeg !! jeetje..

Een andere gyn waar ik ook eerder een gesprek mee had gehad, kwam nog even een peptalk geven ;) ik moest alles maar zien als een feestje :) want nog even en dan zien we onze zooni n levende lijve !!!! :) mooi gezegd vond ik dat :)

Wat ik wel heel bijzonder is, dat de datum de trouwdatum van mijn ouders is ;) dus dat vind ik wel heel speciaal en leuk !!! mooie verrassing voor hun !!!

Ik ben echt heel blij dat het er bijna op zit en dat er een nieuw begin begint !!
Ik kan nu echt niet meer lopen door de pijn in mijn rug. Het lijkt of een zenuw bekneld zit. Kan niet op 1 been staan. Met de dag wordt het erger. Ik ben er vandaag wel even uitgeweest. ff lekker lunchen in de stad met mijn man ! Toch een gek idee voor de laatste keer samen ;) maar die wandeling door de stad was een hel !!!!! Hoe lang ik erover gedaan heb voor zo'n kippestukje, ongelofelijk !! ik hoop dat het na de bevalling direct over is.. dit is geen doen !

Nou meiden...... ik vind het super spannend maar ga er vol goede moed in !!!! Ik ben er klaar voor !

Ik vind het jammer voor de meiden die ook zo graag ingeleid zouden willen worden, maar dat er puntje bij paaltje tch iets anders is besloten.. De doktoren zullen daar goede redenen voor hebben, maar het zal voor jullie erg dubbel zijn. Ik ben blij met mijn gyn en dat ze dit toch door hebben willen zetten !!!!
Meiden, voor jullie is het ook bijna zo ver !! Nog even volhouden !!!!!!!!

Fijn weekend iedereen ! Wij gaan dubbel genieten van ons laatste weekendje samen. Volgende week is het luiers verschonen voor ons ;)

Heel veel liefs en succes voor iedereen !!!!

Liefs, Marit

Oeh, spannend. Logisch dat je het nog even geheim wilt houden hoor, maar binnen een week is al snel!

ja, die voeten hè! 's ochtends voelt het al of ik de 10 km heb gelopen.

Maar je hebt nu een datum, hopelijk kun je er nu nog even doorheen komen en wie weet gebeurt het toch eerder :)

Oeh, spannend. Logisch dat je het nog even geheim wilt houden hoor, maar binnen een week is al snel!

ja, die voeten hè! 's ochtends voelt het al of ik de 10 km heb gelopen.

Maar je hebt nu een datum, hopelijk kun je er nu nog even doorheen komen en wie weet gebeurt het toch eerder :)

Jullie mogen het van mij allemaal weten hoor ;) maar ik weet dat er een paar vriendinnen zijn die meelezen en daarvoor hou ik het nog wel liever even voor me ;) dus nou ja als het zover is, laat ik het jullie meteen weten :D

Die laatste dagen komen we wel door :) Ik ben veels te blij dat het straks echt gaat gebeuren ! Ik laat me gewoon de laatste daagjes lekker vertroetelen haha ;)

Spannend meid. Laat alles over je heen komen en dan komt het goed.
Fijn dat jou gyn wel eerder wilt inleiden. Zo merk je maar weer hoe er wordt omgegaan met de landelijke richtlijnen hihi. Nee hoor. Ik weet hoe het is, als je eerder wilt omdat de klachten erger en erger worden. Dus fijn dat jou gyn daar ook naar kijkt.

Hoop snel te horen hoe de bevalling is gegaan

xyvonne

hoop voor je dat die vriendinnen niet de trouwdag van je ouders weten hahaha

heel fijn voor je dat je een datum hebt, en dat je lichaam al begonnen is

heel veel succes

pff meid wat spannend maar wat lekker voor je, aan de ene kant brengt het denk wel spanning mee maar aan de andere kant ook fijn waar je aan toe bent. heel veel succes geniet van even samen zijn en doe je best!

Spannend meid!!! Nog maar heel eventjes....
Geniet van jullie laatste weekend samen, later zul je er nog weleens aan terug denken haha!;-)

Heel veel succes met je bevalling en ik ben benieuwd....
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan