datum bekend

Hallo Dames,

Gisteren weer bij de gyn geweest. Smurf is weer helemaal opgemeten. Haar hoofdje is ruim een week te groot, het buikje ruim 2 weken en haar benen ruim 3 weken. Ze weegt nu 2600 gr (bij 34 weken) We wisten al dat ik ingeleid zou worden rond de 38 weken. En sinds gisteren weten we de datum. Ik kan hem alleen niet op internet zetten omdat mijn beste vriendin ook op dit forum zit en we willen de datum nog even geheim houden.
De gyn zei ook dat ze te weinig ruimte heeft en dat het daarom is dat logisch is dat mijn buik zoveel pijn doet.
Ik vind het zelf fijn om te weten wat de datum is. \Vooral dat ik dan weet dat ik dan niet meer hoef te prikken en te spuiten.

liefs

Hej jufanouk,

Onder de omstandigheden, toch erg leuk! Ik ben benieuwd wanneer je je kleine in je armen mag houden! :) Ik kijk er stiekem (ondanks alle spanning) ook al heel erg naar uit. :)

Groetjes,

Inderdaad naar omstandigheden leuk!! Zal je vast nu een hoop rust geven! Best spannend als je de datum weet maar ook wel handig kan je alles klaarzetten en nog dingen doen die je gedaa. Wilt hebben :)

Lijkt me een prettig idee dat je nu weet wanneer je wordt ingeleid aangezien je kindje te weinig ruimte heeft. Spannend hoor maar ook handig om alles rustig voor te bereiden lijkt me. Ben benieuwd wanneer ze komt. Succes met alles!

Het is heel dubbel. Aan de ene kant blij dat we de datum weten zodat je er naar toe kunt leven. Aan de andere kant is manlief in de stress geschoten omdat het voor zijn gevoel allemaal te snel is en hij denkt dat het dan nog niet allemaal klaar is (de rest van de verbouwing, babykamer wel)

Ik ben echt aan het aftellen. Niet meer mijn vingers lek hoeven te prikken, kunnen zitten en liggen zoals ik wil. Gewoon weer kunnen bewegen. Lijkt me heerlijk!

Het grappige is dat een heleboel mensen aan het vissen zijn wanneer de datum is. Ze proberen afspraken te maken om te kijken wanneer ik reageer dat het niet kan. Ik maak gewoon afspraken en tegen die tijd snapt iedereen wel waarom ik afspraken eventueel zou moeten afzeggen :)

Wat fijn dat je weet waar je aan toe bent!
En inderdaad niet meer hoeven spuiten en prikken wat een feest!!!!
Dan kun je lekker van je kleintje gaan genieten;-)
Nog effe meid heel veel succes alvast!!!

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan