Datum bekend!!

We hebben een datum!
En wel woensdag 7 november. We mogen ons dan melden in het zkh voor inleiden.
Er is nu nog niks rijp dus maandag nog een laatste check. Het kan dan ook maar zo de 8e of zelfs de 9e november worden. Maar aftellen is voor mij begonnen!!

Liefs
 
Spannend!!!
Ik krijg 8 november te horen wanneer ik ingeleid word. Ik krijg tabletten die ik in moet nemen als er nog niks rijp is en kom dan nog een aantal dagen duren voor er iets ging gebeuren.
Hoe gaan ze dat bij jou doen?
 
Ook met tabletten maar die ze gaan inbrengen.
Dan houden ze het in het zkh in de gaten voor evt verdere acties.
Maar de gyn gaf ook aan dat het rijpen het meest onvoorspelbare is, vandaar dat het ook de 8e danwel de 9e kan worden.
Als de bmm rijp is breken ze mijn vliezen en beval ik diezelfde dag. Dat was heldere taal dacht ik zo!
 
Ja inderdaad! Ik kan niet meer wachten!
Hoop jou bevallings verhaal hier te lezen voor ik aan de beurt ben ;) haha.
Nou nog even wachten. En het wachten duurt zo lang! Haha
 
Spannend hoor meid. Jeetje, volgende week ben je mama van je kleine uk. Ik word in de week van 12 Nov ingeleid maar heb nog datum. (mits onze tweeling niet eerder spontaan komt)

Heel veel succes, je kan het! Liefs
 
Wat fijn dat je een datum hebt.
Ik krijg woensdag te horen hoe en wat. Maar hoop wel dat ie zich alsnog van te voren meld.

 
Fijn dat je een datum hebt. Bij mij werd alles 1 dag verschoven, het was een ware babyboom bij het ziekenhuis waar ik ben bevallen.

Wist niet dat het ook met tabletten kon, het inleiden. Ik heb een ballonkatheter gehad en gel. Toen kwam ik uit op 4cm en hebben ze de vliezen gebroken.

 
Terug
Bovenaan