Datum binnen.....

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik had maandag al een stukje geschreven nadat ik het ziekenhuis voor de 3de keer had gebeld. Ik kreeg wederom een ander verhaal namelijk: dat we pas na de proef-opwerking de datum binnen zouden krijgen (tussen 8-28 Februari) voor de afspraak bij de fertiliteitsarts......

Nou, niet is weer minder waar!! Ik kwam gister thuis van werk en daar lag, tot mijn grote verbazing post van het ziekenhuis op de deurmat.....We mogen nu 17 Februari komen voor de uitslagen van de proef-opwerking (7 Februari) en hopelijk gaan we een behandelplan samenstellen....

Ondanks dat ik weer verbaast ben over ook deze gang van zaken, ben ik wel blij dat we nu weer een datum hebben waar we naar toe kunnen leven! Dus.....nog iets meer dan 3 weken wachten en dan weten we weer meer!!!

Fijne dag allemaal!! Liefs Lynn.

Jeetje Lynn, wat vreemd!!
Maar inderdaad, nu heb je wel een datum!
Beetje dubbel gevoel lijkt mij, maar wat maakt het uit, je hebt een datum en daar gaat het om!

Liefs

Nou zeg, wat een gedoe.
Maar in elk geval JE HEBT EINDELIJK EEN DATUM!!! Da's toch alweer wat hè ;)!

Heel veel succes met het wachten!

xxx

Ps. 'Wachten' is geloof ik wel het sleutelwoord op dit deel van de website haha!

wat fijn dat die brief er dan zomaar ligt. Weer even een datum om naartoe te leven.:) succes!

Fijn zeg dat jullie nu eindelijk een datum hebben...... Is wel fijn dat je nu iets hebt om naar uit te kijken. Duurt lang he allemaal..........succes met wachten

Fijn dat jullie nu dan eindelijk een datum hebben, pff het mocht ook wel eens ja!

Succes met wachten..!

x

Fijn dat je nu een datum hebt, iets om naar toe te leven! Succes met alles!

Terug
Bovenaan