datum echo bekend

Hallo allemaal,

Mijn huisarts adviseerde mij een afspraak te maken rond 10 weken voor een echo. Dit omdat ik een onregelmatige cyclus heb. In het ziekenhuis vonden ze het vreemd, rond 10 weken, want waarschijnlijk konden ze dan niet voldoende zien. Maar de datum is bekend: 30 dec.!! Gelukkig kan ik wel een nieuwe afspraak maken voor een paar weken later als ze te weinig kunnen zien. Daar deden ze helemaal niet moeilijk over.
Nu nog dik 2 weken wachten. Pffff.
Voel me nog steeds niet echt zwanger. Alhoewel de ene dag wel de andere dag niet. Ben 1 x beroerd geweest. En vandaag moest ik gewoon die pot augurken kopen, haha. Heb ik nooit gehad bij mijn vorige zwangerschap, zo vreemd. Maar wel grappig.
Succes allemaal!

heel veel plezier met je echo!
ik ben nu bijna 16 weken zwanger, en voel me ook echt niet zwanger! de eerste paar weken wel. was echt hondsberoerd, maar nu totaal niet meer.
t is dat ik weet dat ik zwanger ben, anders zou ik mezelf niet eens geloven hahaha

nog even wachten met je echo dus. eerst lekker kerst vieren :D
en daarna mag je je wondertje bekijken.
(en er natuurlijk achter komen hoever je bent)

succes en veel plezier.

liefs, do

hoi hoi

ik vind dat helemaal niet vroeg hoor 10 weken??
ik heb volgende week de eerste echo in het ziekenhuis en ben dan pas 7 weken
heb het met mijn zoontje ook met 7 weken gehad
ze kunnen namelijk ook een inwendige echo maken als ze te weinig uitwendig kunnen zien.
dus vroeg is het helemaal niet

geniet ervan en hoop dat deze 2 weken omvliegen

groetjes moekje

hoi hoi,
spannend hoor!! ik vind 10 wk ook niet vroeg hoor... ik had zelf een echo met 9 wk en daar kon je alles mooi op zien... ik had idd wel een inwendige echo...
succes met wachten en alvast veel plezier!!

groetjes,
Petra

Ik had met 7 en 9,5 week een echo (beide uitwendig). Op de eerste echo was (voor mij) weinig te zien, behalve een kloppend hartje! En op de tweede echo was duidelijk een kindje te zien met kloppend hartje! Dus ik zou me er niet teveel zorgen over maken dat je niets kunt zien.

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een echo rond 8 weken, idd inwendig. Vind het aan de ene kant ook wel jammer dat ik nu nog 2 weken moet wachten. Maar ach, het is te overzien.
Hopelijk gaan we top het nieuwe jaar uit!!

Jippie! Wij hebben nu ook een datum voor de eerste echo, 15 januari. Dan zijn we precies 10 weken. Ik kijk er zo naar uit om alles 'zeker te weten' Ik voel mij verder erg zwanger, maar ik geloof dat het ook dan mis kan gaan, dus we houden nog even een beetje in...

Jippie! Wij hebben nu ook een datum voor de eerste echo, 15 januari. Dan zijn we precies 10 weken. Ik kijk er zo naar uit om alles 'zeker te weten' Ik voel mij verder erg zwanger, maar ik geloof dat het ook dan mis kan gaan, dus we houden nog even een beetje in...

Terug
Bovenaan