Datum geboorte al bekend?

A

Anoniem

Guest
Wij hebben besloten om voor een keizersnede te gaan omdat de baby in onvolkomen stuit ligt en ik te weinig vruchtwater heb om een draaipoging te doen. Dit betekent dat we van tevoren de datum van geboorte al weten. Nu vragen wij ons af of we die datum ook met de omgeving gaan delen of dat we het geheim houden omdat het dan toch een verrassing is. Hoe doen anderen dit?

ik krijg met 39 weken een keizersnee, als   ze zich niet meer uitzichzelf draait. Een preciese datum is nog niet gepland, maar ik ga het wel tegen iedereen  (familie en goede vrienden)  zeggen als het inderdaad zover komt. Ik weet niet waarom eigenlijk, maar dat voelt voor mij persoonlijk wel beter.

Als je het graag als verrassing wil houden moet je   dat zeker doen. Kan me best voorstellen dat je dit moment   voor jullie tweeen (en je familie waarschijnlijk) wil houden. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Hoi,

Ik heb in mei een KS gehad, en had dit alleen maar met mijn ouders, schoonouders en broertje gedeeld, verder niemand, nou ja de baas van m'n moeder omdat ze vrij moest zijn en mijn man had al vrij. Maar verder hebben we onze mond gehouden. Des te leuker zijn de sms-jes! M'n beste vriendinnen waren al aan het gokken, ééntje had het goed, maar goed. M'n beste vriend hebben we in de maling genomen....die was de volgende dag jarig en hadden we gezegd dat we op de koffie zouden komen, maar ja wij wisten de datum al, dus hebben we hem een kaart gestuurd met het nieuws erin!! Hij vond het supergaaf! Dus ik zou het wel met je dierbare delen, maar verder stil houden! Er moet nog iets geheim blijven toch!!

Ik heb hier gisteren op het forum al een berichtje geplaatst met de mededeling dat ik op 5 september ingeleid wordt.
De enige die we hiervan op de hoogte gebracht hebben, is mijn moeder.   Zij zal die dag op onze oudste dochter passen en moet verlof kunnen nemen op haar werk.
Maar verder vertellen we het aan niemand.   Het blijft voorlopig ons geheim.   De naaste familie zou zich toch maar zenuwachtig maken.   En het is gewoon leuker om de reacties te horen als je dan achteraf naar het thuisfront belt.

Heidi (35w en 5d)

29 augustus al! ALS ze zich niet meer draait, dus ik moet het nog zien. Ik ben nu halsoverkop alles aan het regelen en zal je zien dat ik daar op 29 augustus met mijn tassen sta en ze zich gedraaid heeft en ik weer naar huis mag, dan zak ik toch echt door de grond....

Mommy, ik weet niet of ik me dan nog weg zou laten sturen. Straks draait ze weer terug en dan kun je weer een nieuwe afspraak maken. Maar die van ons gaat niet meer draaien. Kreeg wel een kei lief smsje van een vriend van ons die zei : "Een echt prinsesje komt met een keizersnee".
Dat vond ik wel erg lief gezegd. Nu de zenuwen nog de baas worden

nou ik denk niet dat het een kwestie is van niet laten wegsturen. De stuitligging is de enige reden dat ik die keizersnee krijg, ze heeft er echt bijgezegd dat ze hem niet uitvoeren als ze gedraaid is. Ik denk dat ik hoog en laag kan springen maar dat het niet veel uitmaakt. Maar hopen dat ze niet meer draait!

Mijn zoontje lag in een stuit en ik had een geplande ks.Toen 2 dagen voor de geplande dag de vliezen braken werd er voor de ks een echo gemaakt om te kijken of hij nog in stuit lag.Zo niet werd het een gewone bevalling en deden ze geen ks.

Terug
Bovenaan