datum gepland

hey meiden,

Vandaag bij de gynaecoloog geweest. En ja wel..hij ligt nog heerlijk in een stuit en hij vertelde dat hij de kans echt heeeeeel klein schat dat ie zelf nog omdraaid. Ook zal ik het gegarandeerd merken als hij draait!
Nu mochten we dus een datum kiezen. Ergens tussen de 19e en de 23e. Niet zo   moeilijk dus voor ons. Het wordt de 19e!!!! Ongelooflijk dat we nu weten dat we dan papa en mama worden. Als ik jullie verhalen zo lees als de 40 weken in zicht komen dan zie ik toch wel een voordeel van de keizersnede. (heeft lang geduurd voor ik die kon zien..)
Ik ben een erg onguldig type dus 2 weken langer wachten is voor mij echt een straf. Maar ja, voor iedereen natuurlijk want je wordt zo nieuwsgierig!!!!

Nu moet ik wel iedere week terug komen bij de gyn en volgende week nog naar de anesthesie poli, intake gesprek op de afdeling en weet ik allemaal wel niet meer. Rust is dus ook net meer bij...

Vrijdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Kan ik nog ff een weekje mijn aandacht verzetten en dan me lekker afsluiten van alle verbouwings sores en lekker genieten in het ziekenhuis van ons kindje...

Kan ik ook vast een cadeautje uitzoeken voor mijn vriend's eerste vaderdag! hihihihi

Iedereen heel veel sterkte met de laatste loodjes!!!!

Wat fijn de 19de, dat wilde je graag toch?

Je kan al bijna de geboortekaartjes laten drukken joh! het is dat je de lengte en het gewicht nog niet weet...Het geslacht alwel?

Terug
Bovenaan