datum gepland!

Hallo allemaal,
De datum van de keizersnede is gepland hoera! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het aardig zat ben inmiddels maar ja ik heb er nog twee rondlopen en mijn dikke buik gaat inmiddels in de weg zitten. Het duurt gelukkig niet lang meer voor we onze kleine meid in de armen kunnen sluiten, haar grote broers kunnen in ieder geval niet meer wachten. Hoe is het verder met iedereen?
groetjes Annette

Hoi Annete,

wanneer is dan de geplande keizersnede? Of wil je dat nog voor je eigen houden?

Hier gaat het best, ben toch aardig moe en zat aan het worden, terwijl ik roep dat het goed gaat! De momenten dat ik het zwaar vind duren steeds langer. Hopelijk blijft de kleine niet al te lang meer zitten.

Liefs,

Hey,

Dat is goed nieuws! Vandaag heeft mijn dochter haar broer maar even toegesproken dat hij nu echt wel mag komen. Iedere morgen vraagt ze of haar broer er al is en of hij dan die dag komt.

We wachten nog even af, nu bijna 40wk, dus heel lang zal het niet meer gaan duren.

Groetjes en succes met de voorbereiding.

Liefs Nanda

ow heerlijk dat je een datum weet!! kan je er naar toe leven! best apart denk ik om te weten wanneer je baby precies komt!!

hier nog iemand die het al beetje beu begint te worden, en ik ben nog maar 37+3 en niet eens heel erg dik...  maar ik ben gewoon zo ongeduldig... wil weten hoe beeb eruit ziet!!

Hey,

Ik ben benieuwd wanneer jij aan de beurt bent!!!! Ikke volgende week vrijdag! Het is echt aftellen geblazen...
Ik vind het zo'n raar idee dat je een datum weet...maar goed, misschien komt ie wel stiekem een dagje eerder....hahahaha

Succes alvast.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan