datum keizersnede bekend!

vandaag informatie gehad over de keizersnede die gaat volgen...
Was wel prettig en een erg leuke verpleegkundige!
Meteen een afspraak kunnen maken en zoals het er nu naar uitziet word de kleine 25 juni gehaald! Als ie zich niet eerder aandient!
Spannend dus... Nog 20 daagjes op zijn langst :)

Jeetje Daisy je kunt inderdaa nu gaan aftellen. Je bent dan denk ik de eerste in de groep die je kleine heeft.

Hebben ze bij jou uitgelegd waarom je na een keizersnede naar de verkoeverkamer moet om uit te slapen van de ruggeprik terwijl dat bij n bevalling waar je de prik als pijnstilling krijgt niet hoeft?

Hoop dat je herstel voorspoedig mag verlopen. Succes

Ik breek even in...

@FFoontje, dat is omdat je bij een keizersnede volledig vanaf je middel wordt verdoofd. Als je een ruggeprik krijgt tijdens een bevalling krijg je de minimale hoeveelheid aan verdoving binnen die er best snel weer uit is nadat ze dat apparaat uitzetten. Bij een keizersnede is dat niet zo en dat duurt een paar uur voordat je alles weer goed voelt.

Gr Mascha

goh hee!!! das vet joh!!!! spannend!!! je kunt nu echt af gaan tellen!!!! echt kei leuk!!!
nu nog even genieten van de kleine in je buik, want over 19 dagen heb je hem op je buik!!!! hihihihi.
succes met aftellen!!!!
en moge straks alles goed zijn met jou en en kleine!!!
Xx

Bedankt voor alle reacties!

@ FFoontje zoals idd Mascha al zegt plus het feit dat je een operatie hebt ondergaan, toch ff iets anders als een gewone bevalling en ze je ter observatie even op de verkoever houden ivm in de gaten houden van bloedverlies, en er word een morfinepompje aangesloten zodra ik daar lig zodat ik mezelf pijnstilling kan geven 1x in het kwartier..De verkoever is ook maar 20 minuutjes in de tussentijd mag manlief als de beeb het goed maakt lekker huid op huid contact hebben met de beeb, voor mijn man ook wel heel speciaal natuurlijk! Ondertussen maakt een verpleegkundige foto's zodat we toch alles op de foto hebben! En als ik er niet ben er toch foto's gemaakt worden..

Terug
Bovenaan