Datum keizersnee bekend

A

Anoniem

Guest
Vanochtend ben ik gebeld door het ziekenhuis en ze hebben ons de definitieve datum van de keizersnee verteld. Heel raar om nu precies te weten wanneer die kleine gaat komen. Mits ze zelf niet besluit om eerder te komen natuurlijk. Maar sorry, we hebben besloten om de datum geheim te houden. We vertellen het alleen aan de ouders. Dit omdat mijn schoonmoeder graag een kaarsje wilt branden voor tijdens de keizersnee (erg brabants, maar een fijn idee) en mijn moeder van wat verder weg moet komen. Voor haar is het fijn om te weten op welke dag ze moet komen. En aangezien mijn zus af en toe meekijkt op het forum kan ik het jullie dus ook niet vertellen.
Ik heb besloten om het geheim te houden omdat dit toch het leukst is als je de familie en vrienden gaat bellen. Anders weten ze al precies wanneer ze het telefoontje kunnen verwachten. Het begint nu allemaal wel heel erg spannend en echt te worden. Ik denk dat ik een nacht van tevoren geen oog meer dicht doe. Toch een raar idee dat je volgende week geopereerd wordt en dan een kleine hebt en een flinke snee. Maar het idee begint steeds meer te wennen. En we moeten ons om 7.30 uur in het ziekenhuis melden dus dat is lekker vroeg. Hoef je in ieder geval niet een halve dag te wachten. En als ik een paar dagen niet meer gereageerd heb dan weten jullie dat ik in het ziekenhuis ben.

ik vind het wel grappig, ook ik weet de datum van mijn keizersnee, en hij is ook volgende week,maar verder houdt ik het ook geheim, mijn ouders en schoonouders weten het ook en verder niemand,
vond ik wel grappig, en misschien bevallen we wel dezelfde dag?
groetjes saskia

Hey meisjes,

Hier ook iemand met een geplande keizersnede,voor mij wel pas 26 oktober dus ik zal nog wat op men tandjes moeten bijten he :)
Ik wens jullie veel succes hoor en ja is zo raar he dat je echt weet wanneer je je babytje hebt,kan het soms ook zelf nog niet geloven hoor...
Als ik dan zo'n klein schattig dingske zie dat ik binnen zeven weken zelf zo een vastheb...
Is gwn te mooi om waar te zij he :)
Veel succes he
Liefs orchideke

Hoi Hoi

Ook wij hebben een datum en houden 'm lekker geheim. Dat is inderdaad wel het leukste anders is alles zo voorspelbaar. Wel een heel raar idee, dat je weet wanneer de kleine komt. Het fijne is wel (mits het niet eerder kom) dat je alles van te voren kan regelen. Opvang voor eventuele andere kinderen, je huis nog lekke schoonmaken, en natuurlijk genoeg boodschappen in huis kan halen zodat je man zich niet rot hoeft te lopen. Heel veel succes alllemaal en dat we maar snel weer naar huis mogen daarna om lekker thuis te genieten.
We horen het wel.
Gr Naatja74

Ik ben heel benieuwd wanneer jij aan de beurt bent Saskia, wie weet inderdaad wel op dezelfde dag. Ik dacht eerst dat het flauw was van ons om niets te willen zeggen maar ik vind het erg grappig om te merken dat er dus meer mensen net zo over denken als wij. Maar daar is het forum ook voor he

Groot gelijk hoor! Ik ga (waarschijnlijk) gewoon op de natuurlijke manier bevallen en dan weet ook niemand wanneer dat is. Juist leuk om iedereen te bellen.
Succes met wachten! Volgens mij zou ik super zenuwachtig zijn, julie hopelijk niet.

grts, daantje

spannend hoor
ik hoop dat je snel aan de beurt bent
inderdaad is het leuker als je het nog even geheim kan houden hoewel mij dat wel erg moeilijk  lijkt
heel succes met gehein houden en voor bereiden
doei marina

Spannend joh!! Heeft ook wel wat dat jullie het niet vertellen. Niet iedereen hoeft alles te weten toch! Dat is zonder keizersnede ook niet mogelijk!

Veel succes als het zover is!!

Groetjes, Mirjam

Terug
Bovenaan