Datum voor het inleiden is bekend..

ssteef

New member
Hoi lieve mama's

Onze kleine ukkepuk is er nog steeds niet..:( Nu zijn we vanmorgen naar het ziekenhuis geweest omdat ik een afspraak had bij de gync. ben ondertussen 41.1 en ben er ver klaar mee.. Heb genoten van mijn zwangerschap en wil dit zeker nog een keertje mee maken!!

Maar nu iss het plan, morgen komt de verloskundige me strippen.. hopelijk werkt dit en is het net het laatste zetje wat hij nodig heeft ( nu komt de verlosk niet als er al een bevalling bezig is.. dus nog een beetje spannend is het wel:) mocht dit niet gaan werken moeten wij maandag ochtend om 06.30 uur het ziekenhuis bellen en als er dan plek is ( dus geen bevallingen er tussen door gekomen zijn) moeten we om 07.00 uur in het ziekenhuis zijn.. en beginnen ze om half 8 met inleiden! Nu wilde ik zoo graag thuis bevallen.. dus is dit wel een beetje een tegenvaller.. stiekem hoop ik dus dat de kleine ukkepuk zich nog meld dit weekend! maar goed anders moet het ziekenhuis maar een handje helpen...:( ik hou jullie op de hoogte

liefsx
 
Het is wel fijn om een datum te hebben maar het zegt niks. Wij zouden afgelopen zondag ingeleid worden maar vorige week vrijdag braken mijn vliezen spontaan. Dan is onze kleine uiteindelijk geboren door keizersnede maar was blij dat het uit zichzelf is gebeurt.
 
Terug
Bovenaan