datumprikker geactiveerd voor ballorig

hoihoi,

ik heb de datumprikker weer geactiveerd. ik heb voor data in februari gekozen, niet te ver weg maar ook niet al te snel.
er hebben een paar mensen op de poll op hyves gereageerd en daar uit kwamen de dagen ma, do, vrij. en za. deze heb ik ingevuld.

ik heb iedereen een mail gestuurd die in mijn lijst stond, heb je geen mailtje gehad van de datumprikker en wil je wel mee, geef mij dan even een mail dan zet ik je er als nog even tussen.
zodra bijna iedereen heeft gereageerd of uiterlijk 23 januari ga ik kijken welke datum het meest populair is en laat ik het ook even hier en op hyves weten.

op hyves heb ik ook nog een nieuwe poll gezet met de vraag of het houten of rotterdam wordt. rotterdam leek mij wel aardig aangezien we nog geen date in het zuiden van het land hebben gehad, maar houten is voor mij ook prima (is dichterbij hihihi)

groetjes linda

ps weet je niet goed hoe de prikker werkt (of lukt het niet) geef mij dan ook maar een mailtje dan vul ik hem voor je in)

Hoi Linda,

Fijn dat jij de prikker weer hebt geactiveerd!
ik heb hem al ingevuld hoor.
Alleen...is 11 uur niet wat laat?
(ook ivm evt. middagslaapjes)
Misschien is een uurtje of 10 beter
Ik weet niet hoe dit voor de anderen is?

Groetjes, Bianca

Ook voor mij is 11 uur beetje laat aangezien Daniel gewend is om tegen half 1 te eten en 13 uur naar bed gaat voor middagslaapje.

Als het niet anders kan, zij het zo hor,
Liefs Marina

Hoi hoi,

ik heb de datumprikker ingevuld. Het ligt voor mij wel aan de tijd, mocht het 10 uur in Rotterdam worden, dan wordt het voor mij niets. Dat is voor mij namelijk niet te redden, aangezien het zonder file al ruim 1,5 uur rijden is, hahah.

Ik wacht het wel af, vindt het wel spannend als het doorgaat hihi

Groetjes Danielle

ballorig is in rotterdam om 10 uur open.
op maandag, dinsdag en donderdag zijn er speciale peuterochtendjes. van 10 tot 12 voor 4 euro per kindje. niet geldig in vakanties.
na mijn idee is 2 uur spelen lang zat toch?
en idd vind ik 11 uur ook wel laat, aangezien nathalia niet in de wagen slaapt.

zal de datumprikker invullen :D
kan inprinciepe elke dag behalve 4 feb want dan is nathalia jarig hahaha.

liefs, do

hoi meiden,

uh de prikker pakt automatisch een tijd tenzij je anders aangeeft hihihi even niet over nagedacht.

ik denk dat we kunnen afspreken dat we tussen 10 en 11 binnen druppelen aangezien de meeste toch van ver komen en je nooit van te voren weet hoe het op de weg gaat.
dan spreken we voor binnen wel een gadget af zodat we elkaar herkennen hihi (bv een grote knuffel op de tafel waar we zitten)

groetjes linda

ps de prikker wordt tot nu toe best goed ingevuld 3 data staan nu op 33 procent

wil je mij je email adres even sturen dan controleer ik in de prikker of ik de goede heb
staat de uitnodiging niet bij je ongewenste mail dat zou ook nog kunnen

groetjes linda
chatlinnie@hotmail.com

Terug
Bovenaan