dauwworm...eczeem

Chris heeft al sinds 3 maanden dauwworm, een vorm van eczeem op de zijkant van zijn wangetjes
Nu krijgt hij het ook op zijn zijkant van zijn benen, armen en onderruggetje
zo zielig   Ik vet hem elke dag in met vaseline/paraffin zalf van de dokter en
zijn wangetjes bij hele jeuk dagen met hormoon zalf....

hij gaat maar 2x per week in badje....terwijl hij dat juist zo leuk vindt

ik weet ff niet meer hoe ik hier mee om moet gaan hoor
had het cb gebeld met de vraag of het erger geworden kan zijn doordat hij nu groente krijgt...vaag antwoord...alles kan.......ja, maar ik wil weten wat ik moet doen
het arme kind heeft jeuk!!!!...maar dat kon ze mij niet vertellen

dus nu aan jullie
heeft iemand hier ervaring mee?????????

groetjes Pascal

Ik wil niet vervelend klinken, maar zou koemelkallergie soms de oorzaak zijn? Anders zou ik gaan proberen met Nutrilon pepti. Vraag het maar aan je HA. Thomas had ook heel erg last van  eczeem vandaar dat ik daar aan denk. Gelukkig is hij nu ervan af. Thomas is nu bijna 8 maanden. Succes ermee
Liefs Esther

Volgens mij las ik van de week bij het verzorgingsdeel van het 0-1 jaar formum een heel verhaal over eczeem insmeren met rooibos thee. Je zou daar eens kunnen kijken. Ik doe het nu ook met Lukas en ik heb zo iets van baat het niet dan schaad het niet.

Annemieke

Hoi

ik hoor hier niet thuis, ons zoontje is van januari 2006 en had verschrikkelijke last van Dauwworm en eczeem

Bij hem blijkt het melk en voedsel gerelateerd te zijn. We hebben nog een lange weg te gaan, maar ons zoontje heeft geen jeuk en alleen nog maar kleine eczeem plekken als hij iets binnen krijgt waar hij allergisch voor is(en helaas is dat bij hem heel moeilijk te weten vooraf, bijv. 1/2 banaan reageert hij op, maar op 1/4 banaan niet.
Maar dat doet er nu niet toe. Zaak is om zo snel mogelijk de jeuk te behandelen en de oorzaak zoeken heeft tijd nodig.

kijk eens op www.qigongcentrum.nl/

Lees daar het verhaal van Theo via hem zijn moeder zijn wij in contact gekomen met de chinese zalf en thee

mocht je vragen hebben mail me maar doortje28@hotmail.com

kan wel even duren, omdat ik op dat account niet dagelijks maar wekelijks mijn mail check.

groetjes Sandra

Hoi,

Mijn zoontje heeft oo een beetje last van eczeem. Behalve de hormoonzalf die we van de huisarts hebben gekregen, gaf deze ook nog de tip om in het badje (zee)zout te doen. Behalve dat dit erg goed is voor de huid, zou het ook de jeuk tegengaan. Ik mocht er eventueel ook nog een beetje badolie in doen (samen met het zout).
Wellicht heb je er iets aan, zeker aangezien je kindje zo graag in bad gaat.

Gr. Jelke

Terug
Bovenaan