Dave is geboren!!

Nou ik had niks teveel gezegd gisteren om 12.12 uur is onze zoon Dave geboren. Na een bevalling van slechts 4 uurtjes had ik ons kleine mannetje al in me armen hij is 3190 gram en 50 cm groot en een hele kop met haar en sprekend ze papa.
We moesten gisteren om 7 uur in het ziekenhuis zijn daar hebben zijn om 8 uur begonnen met inleidden 08.10 uur hebben ze me water gebroken en werd is aan het infuus gelegd met weeenopwekkers en om half 9 begonnen de weeen en hebben ze het infuus niet eens meer nodig gehad had nog gevraagd om een ruggeprik maar dat was al niet eens meer mogelijk want toen zat ik al op 8 cm ontsluiting... En 12 over 12 gistermiddag had ik onze kleine man dan al in me armen...echt razendsnel had alleen rugweeen die erg zeer deden en geen rust gehad tussen door want vanaf half negen is het bam in een stuk door gegaan...mocht gelukkig alweer snel naar huis want bloeddruk was eigenlijk meteen al aan het zakken na het breken van mijn water....dus nu lekker thuis met mijn twee mannen en rustig herstellen....liefs

Terug
Bovenaan