Davitamon mama met visolie.

<p>Hoi dames! </p><p>Ik ben nu 7+2 weken zwanger en tot vorige week nog weinig last van kwaaltjes gehad.</p><p>Nu was ik vrijdag begonnen met davitamon mama met visolie (daarvoor al foliumzuur met vitamine D van Kruidvat) maar ik hoorde er zeer positieve berichten over, dus ik dacht ik probeer het gewoon.</p><p>Maar het geval is nu dat ik doe pillen de hele dag proef, opboer zeg maar, echt heel vies!</p><p>Ik ben van de week thuis gebleven omdat ik zo ontzettend misselijk er van was, tenminste ik dacht dat het mede daar door kwam.</p><p>Nu weer sinds 3 dagen op de Kruidvat foliumzuur overgestapt en gelijk een heel stuk minder misselijk. Ik weet natuurlijk dat misselijkheid er bij hoort, maar ik ben benieuwd of er meer aanstaande moeders dit zo hebben ervaren.</p><p>X Wendy  </p>

Hoi,
Ik was er niet extra misselijk van maar wel hele vieze smaak. Zeker bij een boer (wat ik vaak moest tijdens zwangerschap). Echt een vissmaak. 
Sterkte!

Ik gebruik ze ook en heb nergens last van. Wel ben ik heel misselijk maar denk niet dat het daardoor komt. Misschien maakt het verschil om de pil voor het slapen gaan te nemen, dat doe ik namelijk.

Ik had er ook echt last van. Nu gebruik ik
Solgar Prenatal Nutrients (multivit) en extra solgar omega.. wat een verschil!!! Wel wat duurder maar dan heb je ook wat. 100% natuurlijk. Online zijn ze wat goedkoper. 
Tip: als je last hebt van vermoeidheid, doet floradix vloeibaar het erg goed! Maar ook tegen misselijkheid zeker een aanrader er zit namelijk vit b6 in. En vloeibaar wordt beter opgenomen door je lichaam. 
Succes!! 

Bedankt! Ik ga dinsdag voor de 1e echo, zal de VK eens vragen wat het beste is. Maar zolang dit ook voldoet blijf ik gewoon dit slikken ?

Terug
Bovenaan