Davitamon

<p>Dag dames! </p><p>Even nieuwsgierig, gebruiken jullie ook foliumzuur of iets anders bij kinderwens? </p><p>Ik zelf slik de foliumzuur met vitamine D3.</p><p>Maar je hebt ook de compleet mama tabletten en visolie capsules. Benieuwd wat jullie gebruiken en waarom.</p><p> </p><p>Liefs X</p>

Wij zijn bezig om zwanger te worden dmv IVF en onze arts gaf aan dat foliumzuur en vit D het belangrijkste zijn wanneer je zwanger wilt worden. Er vanuit gaande dat je gevarieerd en gezond eet. 

Toen ik zwanger wilde worden, heb ik ook alleen die foliumzuur+D3 gebruikt. Toen ik zwanger was en deze strip op was, heb ik de mama compleet genomen, als extra aanvulling. Toen dat doosje ook op was, heb ik geen nieuwe meer gehaald. Extra foliumzuur heb je echt alleen in het begin nodig, en die compleet tabletten zijn toch vooral een aanvulling. Als je in het begin veel misselijk bent, is dat wel een uitkomst, omdat je dan niet altijd even gezond kunt eten. Maar als je gezond en gevarieerd eet, heb je helemaal geen supplementen nodig. Daarom heb ik het in de 2e helft van mijn zwangerschap maar gewoon gelaten :)

ik slik de davitamon mamma, dit omdat deze naast foliumzuur ook visolie bevat. Ik vind het belangrijk dat mijn ongebore kin dit ook binnen krijgt aangezien ik op dit moment vis en vlees eet. (maar heb een afspraak met mijn vriend dat ik dit mogelijk wel ga doen, maar dan een combinatie van vega, vis en vlees en dan het hoofd vega). Ook omdat ik vind dat mijn kinderen deze keuze zelf moeten maken wat ze wel en niet eten.

Terug
Bovenaan