Davy Damian

Op 2januari is onze zoon na een supersnelle bevalling van anderhalf uur geboren....

Op maandagochtend werden om half 11 me vliezen gebroken en alvast een infuus geprikt mocht het niet vanzelf door het vliezen breken op gang komen..er gebeurde helemaal niets dus werd om 11uur het infuus met weeopwekkers aan gezet..binnen 5min had ik weeen om de 2min om vervolgens om kwart voor12 al 6cm ontsluiting tehebben en om 10over12 volledige ontsluiting...na 1perswee tehbben moeten wegzuchten is om 7min voor half1 onze zoon gezond en wel geboren...

De kleine man doet het super en het voelt alsof ie dr altijd geweest is..zn grote zus is TROTS en papa en mama ook...wat een rijkdom.
Met mij gaat/ging het eigelijk gelijk na de bevalling ook goed op wat last van me knip tehebben gehad na(voor de kleine man ging het ook iets(te)snel en An hartslag daalde dan ook flink tijdens de persweeen..

Nu 2weken later zitten we nog heerlijk op onze blauwe wolk en ik denk dat ik voorlopig ook nog niet eraf kom;-)

Voor iedereen die ook al bevallen is...ik hoop dat alles goed is gegaan en jullied ook heerlijk aan het genieten zijn van jullie wonder...

Voor ieder een die nog moet bevallen...de laatste loodjes zijn zwaar maar hou vol,jullie wachten word beloond en dan kunnen jullie ook heerlijk genieten....

Liefs mama van Noa en Davy!!!!

Terug
Bovenaan