@Daycey (Fleur, Alabama en Ydnew)

Tjee Daycey, Wat ben ik blij voor je!!! Heel onwerkelijk is het, vind je niet? De aanhouder wint zullen we maar zeggen (en laten we hopen dat dat voor iedereen op dit forum zo zal zijn)!

Te lang al niet meer meegelezen op dit forum maar toch krijg ik deze site niet uit mijn systeem....
Heb veel steun gehad aan dit forum in de periode dat het allemaal zo moeilijk liep bij ons.

Inmiddels zijn mijn meiden alweer 5 en bijna 1 jaar (in het laatste geval een tweeling).

Met Fleur heb ik nog wel even contact gehad maar ben ook erg benieuwd hoe het gaat met Alabama en ydney - iemand?

Daycey, heel veel succes met je zwangerschap en ik hoop nog wat te horen van de andere meiden!

Liefs Moeska

Hoihoi

Heb effe teruggelezen met het groepje wat toen schreef, en zag weer het stukje van dikkidik, hoop echt dat het nu na al die tijd goed gaat met haar.

Hier gaat het goed, heb het heel zwaar gehad, heb nu een dochter van 5 en zoontje is vorige week 1 geworden.
Heb na de geboorte een postnatale depressie gehad, gelukkig ben ik er bovenop gekomen. En kan nu gelukkig genieten van ons gezinnetje.

Leuk dat je nog zo aan ons hebt gedacht, hoe bevalt het zo met een tweeling?

Gr WEndy/ydnew

Hey wat leuk dat je wat schrijft...

Ik ben ook erg benieuwd naar dikkidik..pfff wat een verhaal was dat toen zeg..

Hier inmiddels een happy mama van een dochter van 4 maanden!

gr Yosha

Ik moet ook nog wel aan dikkiedik denken idd. Wat heeft zij veel meegemaakt, zeg!

Hier echt nog onwerkelijk, ja. Maar.... Vanmiddag voor de eerste echo! Ben vandaag 6w4d en hoop al een hartje te zien! Geen enkel teken dat het niet goed zit van binnen, dus we gaan van het positieve uit! Ik hoop dat de echo ook wat meer besef met zich mee brengt.
Intussen al een week plassen voor moeders voor erop zitten. Het enige waaraan ik nu merk dat ik zwanger ben.

Hoe het met Alabama is, weet ik eigenlijk niet. Ik heb geen berichtjes meer van haar gelezen...

Fijn dat het met de rest (weer) goed gaat!

Liefs Daisy

Wat leuk om iets van jullie te vernemen!

Wat betreft dikkiedik.... Ik weet dat ze nog 1x geschreven heeft op dit forum om afscheid te nemen van dit forum omdat ze nooit meer kinderen zou kunnen krijgen..... Echt verschrikkelijk - zou ik ook nooit meer vergeten!

@Wendy, wat heftig om te lezen van je postnatale depressie maar wat fijn dat je er bovenop bent gekomen! Niet te veel terug kijken nu en idd volop genieten van al het moois om je heen! Wat leuk een meisje en een jongen. 5 Jaar wat een geweldige leeftijd, vind je niet? Mijn oudste dochter is ook 5 en vind het zo leuk om tezien hoe ze in het leven staat (verwondering all over - te schattig)
het gaat goed met ons drukke gezin. Heb best wel wat zorgen gehad tijdens mijn zwangerschap maar dat is nergens voor nodig geweest - tot nu toe gaat het goed al is het natuurlijk wel aanpassen zo af en toe....

@Yosha, een dochter van 4 maanden - proficiat! Gaat het goed met de kleine meid? Alle cliche's zijn waar en helaas dus ook dat het veel te snel gaat....:-(.
Onze jongste 2 worden bijna 1 - volop in beweging dus

@Daisy, ik hoop dat je een hartje hebt mogen zien op de echo!
Heel goed dat je voor moeders en moeders bezig bent! het minst wat je kunt doen, toch!

Liefs

Zeker! Moeders voor moeders is voor mij vanzelfsprekend. Een kleine moeite!

We hebben zeker een heel mooi hartje gezien! En 20 november en 11 december mogen we weer!

ik kwam hier toevallig weer eens even kijken,
en lees jullie berichtjes,
leuk om nog eens wat te lezen vanelkaar!
Hier een grote zus van 5,5 jaar en mijn kleine meisje word over 3 weken 1 jaar! Wat gaat de tijd snel meiden, als hier op dit forum ben denk ik toch weer terug aan de tijd dat wij hier ook veel te vinden waren. Wat leefden we met elkaar mee!
Het staat me nog bij als de dag van gisteren.
Het eerste jaar van onze meid is omgevlogen!
Nog 3 weken en ze blaast haar eerste verjaardags kaarsje uit!
Bij ons komt er geen 3e kindje meer, ons gezin is compleet.
Heel veel liefs van Fleur

Terug
Bovenaan