@daycey&lyn

A

Anoniem

Guest
heee meiden,

Ik zit al een tijdje niet meer niet meer op de zwanger worden forum, maar lees stiekem altijd nog jullie verhalen,Ik Kan niet beschrijven hoe rot ik het vind om jullie verhalen zo steeds te lezen, Maar ook hoe knap ik het vind dat jullie er altijd na een hoop verdriet weer positief tegen over staan, Ik wou dat ik een beetje van mij geluk aan jullie kon geven.
Dus van mij even een berichtje die laat weten dat ik mee voel met jullie en jullie ongelooflijk sterk vind.

Heel veel succes en ik blijf duimen voor jullie!!!

Liefss

Hai lieverd,

Door het lezen van je berichtje, voel ik jou geluk ook voor ons hoor en we blijven positief en ik geloof er heilig in dat onze tijd gaat komen en hopelijk heel snel! :) Ik vind het heel erg aardig van je dat je dit schrijft!

Met jou alles goed? Ben heel erg blij voor je!
Overigens zijn Daisy en ik even wat minder actief op het forum (Daisy al wat langer) vanwege de drukte van de aankomende feestdagen en om even te ontsnappen aan het "alleen maar bezig zijn met zwanger worden"...... als dat uberhaupt al kan ;-)

Fijn weekend meid! Liefs Lynn.

Hoihoi!

Wat lief een berichtje voor ons! Ik ben idd niet meer zo heel actief hier. Heb het erg druk op mijn werk, zeker tot de kerstvakantie.

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet zoveel verdrietig meer ben geweest. Een half jaar terug had ik het wel een tijdje echt zwaar. Nu zijn bij ons de behandelingen in zicht, waarschijnlijk mag ik woensdag bellen!! Dat scheelt ook een hoop in je gevoel. Toch een stuk rustiger van binnen en minder gespitst op zwanger worden.

Ook ik geloof er wel in dat het goed komt, de vraag is alleen wanneer!

Bedankt voor je lieve berichtje! Hoe gaat het met jouw zwangerchap??

Liefs Daisy

@ Lyn Hee lieverd, ik kon het gewoon niet laten om wat te sturen vanaf dat ik me hier heb aangemeld lees ik jou berichtjes altijd als eerst, vind het echt stoer hoe sterk jij bent.. Met mij gata het geod gisteren de 2de echo en ben nu 12+2 , misselijke tijd voorbij gelukkig bah hihi, maar genoeg over mij , wou graag even kletsen over jullie hihi, als goed is kreeg jij ook hulp? hier een dikke knuffel van mij!!!

@ daycey, Ook jou verhalen zijn blijven hangen, en moest gewoon even laten weten dat als ik geluk van mij kon delen jullie de eerste 2 waren!.
Met mij gaat het goed zoals je leest , volgens de echo was alles goed. heb veel nare berichten gehad om me heen met name me stief zusje ( is in verwachting met een baby met open buikje) en een vriendin een baby waar van het harte is gestopt met kloppen met 13+2 dus was ff schrikken allemaal.
Ook jij een dikke knuffel van mij!!!!!

Hai meid,

Dank je wel voor het compliment, lief! Blij te lezen dat het goed gaat met jou zwangerschap! Maar wat een narigheid in je nabije omgeving, bah! Zal indd wel even schrikken zijn geweest?! Wij hebben nu indd hulp, althans we gaan startten in de mm....zijn 10 Nov bij de huisarts geweest en kregen gelijk een doorverwijzing.... We hebben nu aanstaande donderdag een eerste afspraak bij de fertiliteitsarts, zal nog niet veel voorstellen maar het traject gaat beginnen en hoe raar het misschien ook klinkt, dat brengt een hoop rust!

Je leest wel hoe het is gegaan! Fijn weekend! Liefs!

Wat fijn dat het bij jou probleemloos gaat! Zeker als je om je heen van die vervelende verhalen hoort! Gelukkig dat je niet meer misselijk bent.
Hier gaan we vol goede moed weer verder en hopen er het beste van!

Jij een dikke knuffel terug!

Lief Daisy

Heee meiden,

nou ben blij dat het ondanks alles goed gaat!!!
Hier te hard gejuicht ik eb vannacht heel erg ziek geworden hele nacht moeten rennen. maar goed alles voor het goede doel he haha, Ik hoop snel goed nieuws te lezen en lyn heel veel succes,

ik duim voor jullie twee !

Liefssss

Terug
Bovenaan