@Daycey

Hoihoi Daisy, heb ik het goed dat jij weer kort voor je NOD staat?? Heb veel aan je gedacht en ben erg benieuwd hoe t met je is.Hoop het allerbeste voor je!!!

Liefs Gerrie (aug)

Hey Gerrie!

Inderdaad vandaag mijn NOD. Nou ja, mijn officiele... Ik begreep van de gyn (na onderzoekje na de vroege mk) dat mijn ongi ook zomaar een paar dagen later kan komen dit keer.
Ze kon zien dat mijn bmslijmvlies er wel goed uitzag, maar kon natuurlijk niet precies zeggen wanneer mijn NOD zou vallen. Zelf heb ik dus maar mijn 'officiele' aangehouden.

Vandaag tot nu toe helemaal nog niets. Kan een goed teken zijn... Maar in tegenstelling tot vorige maand voel ik nu ook geen dingen die een zwangerschap aan zouden kunnen duiden. Daarom heb ik toch het idee dat mijn ongi vandaag of morgen ineens om de hoek komt zetten.

Heeeeeeeel stiekem wel een ovulatietest gedaan (een positieve test KAN een zwangerschap aanduiden...), maar deze was gisteren erg wit.

Ik ga nog even afwachten, als ik vrijdag nog geen ongi heb gezien, ga ik zaterdagochtend een testje wagen.

Even afwachten dus!!

Hoe is het verder met jou??

Liefs Daisy

Hoihoi,

spannend joh, zou te gek zijn hoor als t raak is.
Maar zo niet is een maandje 'normaal' ongesteld zijn mss ook niet slecht voor je lichaam....

Hier gaat t goed, nog ca 8 weken.Ook weer spannend, komt nu wel erg dichtbij, zie beetje tegen de bevalling op, maar ach, mn man zegt, kom op, je doet t voor de 3e x dat redt je wel ...leuk om zo bemoedigd te worden.

Nou, ik hou je in de gaten , hihi klinkt leuk!! Maar je snapt me wel!!

Liefs

Fijn dat alles met jou en je kleintje zo goed gaat! Je gaat echt al de laatste loodjes in. Wat gaat de tijd toch hard!!

De bevalling kan erg tegen vallen, maar daarna ben je de pijn en moeite zo weer vergeten. hoor! Tenminste, dat heb ik me laten vertellen, hihi!

Ik heb gelukkig ook niet meer zo vaak een diepe dip... Eigenlijk best opgewekt, ook tijdens mjin ongi. Toch wel even balen, maar daarna met opgeheven hoofd weer verder, haha!

Weet je al wat het wordt??

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan