@daycey

Hey meis,

Hoe gaat het met je? Kan me herinneren dat je binnenkort je intake hebt voor IUI, maar er ook een kansje bestaat dat het niet nodig is (al was dit kansje zeer minimaal).

Succes in ieder geval! Liefs

Hey Star!

Wat lief dat je aan me denkt!
De kans is deze week idd heel minimaal geweest. Min vriend was vanaf een week voor mijn ei ziek en hebben alleen een dag of 6 voor mijn ei nog geklust, de volgende keer was weer na mijn ei.
Mijn ei was dit keer wel netjes op tijd (dag 12) en zit nu op mijn ongi te wachten. Eigenlijk gisteren ongi moeten worden, maar durf nog niet goed te testen. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om woensdag een test te doen, mocht er nog geen ongi zijn.
Ik heb al zoveel negatieve testen gehad na een dag of 2 overtijd, dat we daar heel voorzichtig mee zijn geworden. Laat het maar een dag of 5 over tijd zijn, dan pas testen, haha!
Maar ondanks het slechte klussen groeit de hoop toch wel weer nu... Je weet maar nooit..

Voel trouwens nog niets wat zwanger aan zou kunnen duiden, hoor. Wel gerommel in min buik, maar ik ben al een paar dagen niet zo lekker, dus dat zullen mijn darmen wel zijn. Alleen nog geen vreetbuien gehad die ik eigenlijk altijd voor mijn NOD heb. Nu moet ik ook zeggen dat sinds de kijkoperatie mijn ongi anders aanvoelt en ik nu al 2 keer iets verschillends heb gevoelt van heel veel last tot totaal geen kwaaltjes.

En woensdag hebben we de intake, maar we hopen toch die niet meer nodig te hebben.

Nog een fijne zondag!

Liefs Daisy

Oeh, dan wordt het nog spannend voor jou! Wel een fijn gevoel, lijkt me; Of het is raak of er word vanaf woensdag effectief gewerkt aan een positief resultaat.

Ik mag de aankomende week weer bellen voor een FM. En dan idd op IUI nr.5. Het vertrouwen in IUI heeft wel een deukje opgelopen, de vijfde poging alweer en nog steeds geen resultaat. Heb een gevoel dat IUI niet onze behandeling is en dat we met IVF meer kans van slagen hebben. Hoe zwaar die behandeling ook is. Maarrrr..... Er is nog steeds elke maand kans! Dus we blijven positief :) Zeker met al die positieve berichten op dit forum...Eindelijk!

Meis, de duimen draaien stevig rond en hou ons op de hoogte, he! Heel veel succes. Liefs!

Hey!

Hier een uurtje geleden ineens flink kramp en een half uur daarna al of je een kraan openzette! Dit keer niet rustig aan beginnen zoals altijd. gelukkig zat ik gewoon thuis!
Nu hopen dat het daarom ook snel weer over is!

Ik snap dat je bij de vijfde poging je twijfels krijgt bij IUI. Je wilt dan eindelijk wel eens resultaat zien!
Wie weet hoor jij bij de mensen waarvoor de vijfde poging een succes is!

Liefs Daisy

Meiden moed houden!!!! Had het er mn moeder over die is met de laatste poging zwanger geraakt van mij! Mijn moeder zat aan hormoonkuren zonder inseminaties maar toch!!!!
We gaan er voor!!!!
Maareuh daycey wel weer een teleurstelling hoor! Hopen dat IUI werkt voor jullie!
Enne Star, hoop dat IUI5 de laatste is voor jou! Hoop houden!

Liefs

Deze maand was er weinig kans dat het raak zou zijn. Heel gek,maar de teleurstelling is dan toch minder groot!
Ik ga met frisse moed de woensdag tegemoed, hoewel we er allebei ook wel tegenop zien.
Op naar de volgende stap!

@prinses, dat moet je een goed gevoel geven, dat het bij jouw moeder uiteindelijk ook is gelukt!

Ik houd jullie woensdag op de hoogte hoe het is gegaan.

X

Terug
Bovenaan