Hey Star!
Wat lief dat je aan me denkt!
De kans is deze week idd heel minimaal geweest. Min vriend was vanaf een week voor mijn ei ziek en hebben alleen een dag of 6 voor mijn ei nog geklust, de volgende keer was weer na mijn ei.
Mijn ei was dit keer wel netjes op tijd (dag 12) en zit nu op mijn ongi te wachten. Eigenlijk gisteren ongi moeten worden, maar durf nog niet goed te testen. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om woensdag een test te doen, mocht er nog geen ongi zijn.
Ik heb al zoveel negatieve testen gehad na een dag of 2 overtijd, dat we daar heel voorzichtig mee zijn geworden. Laat het maar een dag of 5 over tijd zijn, dan pas testen, haha!
Maar ondanks het slechte klussen groeit de hoop toch wel weer nu... Je weet maar nooit..
Voel trouwens nog niets wat zwanger aan zou kunnen duiden, hoor. Wel gerommel in min buik, maar ik ben al een paar dagen niet zo lekker, dus dat zullen mijn darmen wel zijn. Alleen nog geen vreetbuien gehad die ik eigenlijk altijd voor mijn NOD heb. Nu moet ik ook zeggen dat sinds de kijkoperatie mijn ongi anders aanvoelt en ik nu al 2 keer iets verschillends heb gevoelt van heel veel last tot totaal geen kwaaltjes.
En woensdag hebben we de intake, maar we hopen toch die niet meer nodig te hebben.
Nog een fijne zondag!
Liefs Daisy