@daycey

A

Anoniem

Guest
Hey Daycey,

Hoe is het bij jou? Je hebt deze week heel wat voor je kiezen gekregen........probeer positief te blijven meid. De testen zijn niet voor niks soms positief dat hebt je toch nooit eerder gehad en dat is een goed teken.

Wanneer ga je weer testen, je nod is maandag toch?

Ik denk aan jullie en mijn duimen draaien!

Mijn duimen blijven ook heeeel hard voor je draaien!
Ik denk aan je!

Liefs!

Hey!

Wat liefzo'n berichtje speciaal voor mij! Ik wordt echt heen en weer geslingerd tussen veel en helemaal geen hoop....
Ik heb idd nog nooit (zonder invloed van pregnyl) ene positieve test gehad, dus dat is idd goed. Alleen vreemd dat de andere testen daarna weer negatief zijn geweest. Maandag is idd mijn nod en wil eigenlijk voor die tijd niet meer testen. Weet niet of ik het volhoud, ik blijf toch elke dag hopen op een test die weer positief is.
De steekjes en het 'zware' gevoel tussen mijn bekken, heel laag in mijn onderbuik blijft. Dit heb ik wel vaker voor mijn nod, maar nog nooit een week vantevoren gehad. Het ongigevoel is nu wat minder dan eerder deze week, maar blijft wel aanwezig. Sinds een paar dagen ook af en toe een vlaag van misselijkheid, maar op mijn werk heerst griep, dus daar durf ik niet helemaal op te vertrouwen.

Meiden, we gaan het zien en ik hoop een beetje snel! ;)

Ik houd jullie iig op de hoogte van wat hier gaande is. Vanavond een verjaardag, dus voor de zekerheid maar geen wijntjes.... Je weet maar nooit...

Liefs Daisy

Lijkt me goed plan geen wijntjes. Eentje kan geen kwaad, maar van een komen er meer natuurlijk!

Duimen draaien eraf hier!!!!

Hey!
Heb het netjes bij 1 wijntje in de middag gehouden, op de verjaardag aan de sapjes!
Heb tenslotte nog geen positieve test, dus dacht 1 wijntje voor de smaak moet kunnen! Wat dat betreft kan ik gelukkig wel heel goed maat houden, haha!

Is het al maandag?

X

Nee helaas Haha, het is zondag vandaag. Voor mij leuk, wa.t dit is de eerste vrije dag van mijn man in 6 weken! Ik hoop voor Jou dat de dag snel voorbij is en dat die test morgenvroeg gewoon positieef is!!!!!

Liefs en succes met deze zo.dag!

Terug
Bovenaan