@Daycey

A

Anoniem

Guest
Lieve Daisy,

Ik dacht: ik plaats even een berichtje voor m'n vriendinnetje van het 'zwanger-worden' forum. Mijn man stond een uurtje geleden in de keuken en die zei: "Lynn, hoe is het eigenlijk met Daisy van het forum?"

Hoe gaat het met je? Heb je even afstand genomen van het forum want ik lees niets meer van je.......of misschien ben je op vakantie....

Hoop dat je iig een beetje aan het genieten bent van het mooie weer en geniet van je man ;-)

Ik denk nog steeds vaak aan je!

Liefs Lynn.

Hey Lynn!

Toevallig kijk ik net weer sinds een week ofzo even hier! En meteen een berichtje voor mij, leuk!

Hier eigenlijk geen nieuws meer. Het blijft afwachten tot de eerste ivf, na onze vakantie. Eind juni nog wel een test voor mijn vriend om te kijken of zijn zaad weer is hersteld van de koorts, maar dat verwachten we allebei wel.
Waarschijnlijk vandaag mijn ei, net weer eiwitslijm gespot. Dat zou betekenen dat mijn cyclus (na een aantal erg vreemde cycli) weer de oude vertrouwde is geworden. Dat is wel fijn!

Verder eigenlijk weinig hier op het forum. Niet bewust, maar ik heb zelf weinig te melden en dan zakt het toch een beetje naar de achtergrond. En het is heerlijk om gewoon niet met zwangerworden bezig te zijn!

Afgelopen weekend een heerlijk weekend gehad met mijn nichtje van 2,5. Lekker naar de Julianatoren geweest en daarna bleef ze slapen. Wat een heerlijk kind! Leuk om vast even te oefenen. ;-)

Hoe is het met jou?

Liefs Daisy

Hey meid,

Tsja....het blijft maar wachten, wachten, wachten he?! Wel goed dat ze nog even bij je vriend gaan kijken of alles weer hertseld is, je kan het niet zeker genoeg weten toch? Misschien ook weer een geruststelling voor wat komen gaat......

Kan me voorstellen dat het ook wel lekker is om er even niet mee bezig te zijn ook al is dat soms best moeilijk maar daar weet jij helaas ook alles van.
Wat heb je toch een eigenaardige cyclus gehad zeg, begrijp er helemaal niets van maar dat ie nu waarschijnlijk weer de 'oude' is, is wel prettig. Kan je weer ergens van opaan.

Dat weekend klinkt echt heel gezellig zeg. Leuke leeftijd ook 2,5 jaar :) Fijn dat je ervan hebt genoten!

Met mij gaat het steeds iets beter maar heb nog wel echt ups en downs, de ukkies laten iig goed weten dat ze er zijn maar verder is alles goed met ze, gelukkig!

Ik hou je in de gaten ook al ben je niet veel op het forum, ik wens je uit de grond van m'n hart, het aller, aller beste en ik blijf voor je duimen.

Liefs Lynn.

Fijn dat het met jou intussen weer wat beter gaat. Ik zou er nu maanden van klachten voor over hebben, maar weet ook dat, als het zover is, ik niet kan wachten tot de klachten verdwenen zijn, haha! Wat zitten we toch raar in elkaar!

Leuk dat je me blijft volgen, al heb ik weinig te melden. Dat zal nog wel even duren, maar wie weet eerder dan verwacht! Zonder oorzaak blijft de kans tenslotte bestaan dat het zomaar raak is in een ronde!

Ga lekker genieten nu je je weer wat beter voelt! Wanneer mag je weer voor een echo?

Liefs Daisy

Hai meid,

Sorry voor m'n late reactie! Ik begrijp dat je dat ervoor zou over hebben (klachten) Jullie zijn al zo lang bezig dan neem je dat er wel op de koop toe bij.

Idd Daisy, je weet maar nooit, het kan ook zomaar wel raak zijn......Dat blijf ik toch voor jullie hopen hoor! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik mag 19 Juni voor een 2D echo en geslachtsbepaling en dan 9 Juli voor m'n uitgebreide 20 weken echo! Ben benieuwd. Daarna blijf ik om de 2 weken onder controle in het ziekenhuis. Wel een prettig gevoel hoor.

Fijn weekend meid! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan